חישוב מסלול מחדש: לאחר שגרסת הסטיישן של פיג'ו 308 הגיעה לישראל בתמחור יקר של 140,000 שקל, ובינתיים לא הצליחה למכור כמעט בכלל, מוזילה היבואנית את המחיר ב-5,000 שקל. על פי דו"ח איגוד יבואני הרכב, הסיבה להוזלה ברורה: בשנה שעברה, מאז השקת הדגם בחודש ספטמבר, נמסרה מכונית אחת בלבד - ומדובר ברכב ההדגמה של היבואן. מאז תחילת השנה הנוכחית נמסרו 9 מכוניות נוספות בלבד מדגם ה-308SW. זאת לעומת קרוב ל-500 מסירות בסך הכל מדגמי ה-308 האצ'בק.
המחיר החדש של פיג'ו 308 סטיישן, 134,900 שקל, אמור לאפשר לפיג'ו לפנות גם לציי רכב.
פיג'ו 308 סטיישן SW / צילומים: יצרן
פיג'ו 308SW מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 1,200 סמ"ק, שמספק 130 כ"ס ומציג צריכת דלק ממוצעת של 19.2 ק"מ לליטר. רשימת האבזור כוללת בין היתר פריטים כמו מערכת מולטימדיה, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, מראות עם קיפול חשמלי ועוד.