יבואנית פיג'ו בישראל, קבוצת לובינסקי, החלה בשיווק של מתיחת הפנים לפיג'ו 308 סטיישן. מתיחת הפנים של פיג'ו 308 בגרסת ההאצ'בק תגיע גם היא במהלך השנה הקרובה, בעוד ה-308 GTi מתוחת הפנים כבר נמכרת כאן. פיג'ו 308 SW עברה עדכוני עיצוב בחזית, היצע המנועים עבר עדכון והם כעת חסכוניים ונקיים יותר, והפרט החשוב ביותר הוא עדכון רמת הבטיחות והוספת מערכות בטיחות מקוריות - אך לא אקטיביות.
ל-308 SW יש כעת פגוש קדמי חדש עם כונסי אוויר גדולים (מדומים בגרסאות הרגילות) ובתוכם פנסי ערפל חדשים, שבכה קדמית בולטת וזקופה יותר כאשר סמל המותג עבר ממכסה המנוע אל מרכז השבכה ומכסה מנוע בעיצוב חדש. מאחור השינויים מינוריים וכוללים בעיקר פתח תדלוק בעיצוב מרובע במקום עגול. ה-308 SW מתוחת הפנים תקבל גם חישוקי 17 אינץ' חדשים (במקום 16 אינץ').
תא הנוסעים מגיע במגוון צבעים ושילובי ריפודים בהתאם לרמות האבזור, ידית ההילוכים קיבלה עיצוב חדש עם תפעול אלקטרוני (כמו זו הקיימת ב-3008), ישנה מערכת מולטימדיה מהדור החדש, עם אופציה למערכת ה-Touch שמציעה קישוריות קבועות לרשת האינטרנט, ניווט, שירותי פוינטר מקס ועוד.
אין שינוי משמעותי מבחינת מידות הרכב, אך בכל זאת מדובר בסטיישן - ולכן נציין כי תא המטען הוא בנפח 599 ליטר ומגיע עד 1,613 ליטר בקיפול המושבים.
מנוע וביצועים
פיג'ו 308 SW מתוחת הפנים תוצע עם שני מנועים המוכרים מקו הדגמים של פיג'ו בישראל, בנזין ודיזל. המנועים עברו מספר עדכונים והם חסכוניים יותר ומזהמים פחות.
מנוע הבנזין בנפח 1.2 ליטר מספק 130 כ"ס ומומנט של 23.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת ההילוכים המוכרת, בעלת 6 יחסי העברה (מתוצרת איסין, יפן). ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.1 שניות. במנוע הותקנו מסנני חלקיקים וממיר קטליטי חדש, זאת לטובת שיפור פליטת המהזמים בכ-4%. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 20.4 ק"מ לליטר.
המנוע החדש הוא הדיזל (המוכר לנו מה-3008) בנפח 1.6 ליטר, עם 120 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ. המנוע משודך לאותה תיבת ההילוכים, וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.6 שניות, ועד מהירות מירבית של 184 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 25 ק"מ לליטר.
אבזור ובטיחות
פיג'ו 308 SW מתוחת הפנים תגיע ברמת גימור אחת - "אקטיב", והיא תציע צבע מטאלי ללא תוספת תשלום, מראות וידיות בצבע הרכב, גלגל הגה מצופה עור, מושב נהג ונוסע עם אפשרות כיוונון גובה, משענת יד, חישוקי 17 אינץ' ועוד.
החידוש החשוב הוא שפיג'ו 308 SW מתוחת הפנים תשווק עם מערכות בטיחות מתקדמות ומקוריות - אם כי לא אקטיביות. נוכל למצוא בה מערכת התרעה לסטייה מנתיב, זיהוי תמרורי מהירות נסיעה, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים וחיישני חניה אחוריים. בנוסף לכך, תותקן ברכב מערכת מובילאיי.
מקבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל נמסר כי בהמשך השנה עם הגעת פיג'ו 308 האצ'בק, תצורף לרשימה גם מערכת בלימת חירום אוטונומית.
פיג'ו 308 סטיישן - מחירים:
פיג'ו 308 SW טורבו-בנזין 1.2 ליטר תעלה 134,900 שקל.
פיג'ו 308 SW דיזל 1.6 ליטר תעלה 137,900 שקל.
לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות