מתיחת פנים ראשונה. השינוי בעיצוב לא היה צריך להיות דרמטי - לדעת רבים היא נראתה מצוין גם לעומת מתחרות צעירות ממנה - ולכן פיג'ו מבצעת עדכון קל בלבד במראה החיצוני, והולכת על שיפורים משמעותיים יותר בפן הטכנולוגי.
החזית של פיג'ו 308 מקבלת את הגריל האנכי וה"צפוף" של דגמי ה-2008 וה-3008. הפנסים קיבלו זווית חדה יותר, הפסים על מכסה המנוע הוחלקו והגריל התחתון קיבל מראה חדש לחלוטין. פיג'ו לא מפרסמת עדיין תמונות של החלק האחורי או של תא הנוסעים, אך מציינת כי עיצוב ה"-i-Cockpit" של ה-3008 הגיע גם לדגם המשפחתי.
מסך המולטימדיה של פיג'ו 308 הוחלף באחד חדש, עם תאימות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, תגובה מהירה יותר למגע וניווט תלת מימדי. עוד בהיבטים הטכנולוגיים, פיג'ו הכניסה ל-308 כמות מרשימה של מערכות בטיחות אקטיביות: בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימת חירום אוטונומית, שמירה על נתיב הנסיעה וגם מערכת חניה אוטומטית.
מבחינת המנועים, האופציה העיקרית עבורנו תמשיך להיות ה-1,200 סמ"ק טורבו, עם הספק של 130 כ"ס. פיג'ו מדווחת כי בגרסה זו בוצעו מספר שיפורים במערכת ההזרקה ובסינון החלקיקים, מה שהביא לשדרוג בצריכת הדלק.
מנוע דיזל חדש לחלוטין יוצע אף הוא, עם 4 צילינדרים והספק של 130 כ"ס. יעילות השריפה במנוע זה אמורה להיות גבוהה בזכות פיתוח פטנט חדש בעיצוב תא השריפה, אשר נוסה לראשונה במירוצי ה-24 שעות של 'לה-מאן'. גרסת הדיזל הבכירה, עם הספק של 180 כ"ס, תקבל תיבת הילוכים חדשה - אוטומטית בעלת 8 הילוכים.
פיג'ו 308 המחודשת צפויה להגיע לישראל ברבעון הראשון של שנת 2018, כך נמסר מהיבואנית "דוד לובינסקי".
לדגמי פיג'ו בישראל -
פיג'ו פורסם לראשונה ב- 07.05.17
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות