מבחינת המימדים, פיג'ו 508 החדשה תהיה קצרה ב-8 ס"מ מהדור היוצא עם אורך של 475 ס"מ ונמוכה בכ-5 ס"מ עם גובה של 140 ס"מ בלבד. נפח תא המטען הצטמטם ב-28 ליטרים והוא עומד כעת על 487 ליטר - בעוד בפנים הרכב ישנם תאי אחסון בנפח של 32 ליטר.
העיצוב מאמץ את טרנד ה"קופה 4 דלתות", עם גג שיורד נמוך - על חשבון מרווח הראש מאחור. בהתאם לעיצוב המוחצן, בפיג'ו מאמצים את השם "508 פאסטבק".
ה-508 תוצע עם שתי יחידות הנעה לבחירה. הבסיסית מצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין, עם הספק של 180 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ. הכוח ירד לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות, המהירות המירבית עומדת על 230 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת היא 18.2 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.
הגרסה הבכירה מצוידת במנוע בנפח זהה, אך עם הספק של 225 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש מתקצרת ל-7.3 שניות, המהירות המרבית עולה ל-230 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת היא 17.2 ק"מ לליטר. בשני המקרים מדובר על מדידה בתקן WLTP החדש.
כל אחד מהמנועים ימכר ברמת אבזור שונה. מנוע ה-180 כ"ס יוצע ברמת אבזור הנקראת "פרימיום" וכוללת מתלים אדפטיביים עם 3 מצבים לבחירה, מצלמת רוורס עם תצוגת "מבט על", חיישני חניה, מערכת מולטימדיה עם 8 רמקולים, גג שמש פנוראמי, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה פנימית, גימורי קרבון וחישוקי "18 קלים.
גרסת ה-GT החזקה מוסיפה גם מערכת לחניה אוטומטית במקביל ובניצב, תא מטען חשמלי עם פתיחה בהושטת רגל, מושבים קדמיים חשמליים הכוללים חימום, עיסוי, זכורונות וריפוד עור נאפה משולב אלקנטרה, מערכת שמע "פוקאל" עם 10 רמקולים וסאב וופר, תאורת לד מלאה, מצלמה קדמית, חישוקי "19 וגימורי עיצוב ספורטיביים.
רשימת אביזרי הבטיחות בשתי הגרסאות כוללת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז הנתיב, התרעת עייפות, אורות גבוהים אוטומטיים, זיהוי תמרורים והתרעת רכב בשטח מת במראות.
לצפייה בכל דגמי פיג'ו בישראל
למאמר זה התפרסמו 10 תגובות