דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 508 החדשה בישראל: מ-200,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

יותר משנה מאז נחשף הדור השני של פיג'ו 508, מתחיל השיווק גם בישראל. מלבד העיצוב המרשים, מפרטי האבזור העשירים ומערכת המתלים המתקדמת, ההפתעה הגדולה היא בשורת המחיר: גרסת הכניסה תעלה 200,000 שקלים, ואילו הגרסה הבכירה תעלה 40,000 שקלים נוספים; מדובר במחירים הגבוהים ב-30 אלף שקלים לעומת גרסאות הכניסה של מרבית המתחרות, אם כי יש לציין כי הפיג'ו מוצעת עם מפרטים גבוהים ביחס למקובל בקטגוריה.

פיג'ו 508

מבחינת המימדים, פיג'ו 508 החדשה תהיה קצרה ב-8 ס"מ מהדור היוצא עם אורך של 475 ס"מ ונמוכה בכ-5 ס"מ עם גובה של 140 ס"מ בלבד. נפח תא המטען הצטמטם ב-28 ליטרים והוא עומד כעת על 487 ליטר - בעוד בפנים הרכב ישנם תאי אחסון בנפח של 32 ליטר. 

העיצוב מאמץ את טרנד ה"קופה 4 דלתות", עם גג שיורד נמוך - על חשבון מרווח הראש מאחור. בהתאם לעיצוב המוחצן, בפיג'ו מאמצים את השם "508 פאסטבק".

ה-508 תוצע עם שתי יחידות הנעה לבחירה. הבסיסית מצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין, עם הספק של 180 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ. הכוח ירד לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות, המהירות המירבית עומדת על 230 קמ"ש  וצריכת הדלק המשולבת היא 18.2 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.

פיג'ו 508

הגרסה הבכירה מצוידת במנוע בנפח זהה, אך עם הספק של 225 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש מתקצרת ל-7.3 שניות, המהירות המרבית עולה ל-230 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת היא 17.2 ק"מ לליטר. בשני המקרים מדובר על מדידה בתקן WLTP החדש.

כל אחד מהמנועים ימכר ברמת אבזור שונה. מנוע ה-180 כ"ס יוצע ברמת אבזור הנקראת "פרימיום" וכוללת מתלים אדפטיביים עם 3 מצבים לבחירה, מצלמת רוורס עם תצוגת "מבט על", חיישני חניה, מערכת מולטימדיה עם 8 רמקולים, גג שמש פנוראמי, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה פנימית, גימורי קרבון וחישוקי "18 קלים.


גרסת ה-GT החזקה מוסיפה גם מערכת לחניה אוטומטית במקביל ובניצב, תא מטען חשמלי עם פתיחה בהושטת רגל, מושבים קדמיים חשמליים הכוללים חימום, עיסוי, זכורונות וריפוד עור נאפה משולב אלקנטרה, מערכת שמע "פוקאל" עם 10 רמקולים וסאב וופר, תאורת לד מלאה, מצלמה קדמית, חישוקי "19 וגימורי עיצוב ספורטיביים.

רשימת אביזרי הבטיחות בשתי הגרסאות כוללת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז הנתיב, התרעת עייפות, אורות גבוהים אוטומטיים, זיהוי תמרורים והתרעת רכב בשטח מת במראות.

לצפייה בכל דגמי פיג'ו בישראל

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה