בקצרה:
- עדכון עיצוב וטכנולוגי לפיג'ו 508
- יחידת הנעה היברידית-נטענת נוספת תצטרף להיצע, בהספק של 180 כ"ס
- מתי בישראל? לא ברור כרגעפיג'ו חשפה בסוף השבוע גרסה מעודכנת ל-508, המשפחתית הגדולה שהוצגה בדור הנוכחי לפני כחמש שנים. מתיחת הפנים הנוכחית מתמקדת בעיצוב החיצוני, לצד הוספת מספר טכנולוגיות חדשות ויחידת הנעה היברידית-נטענת נוספת על זו הקיימת בדגם היוצא. אצל היבואנית המקומית עדיין לא יודעים להעריך מתי יגיע ארצה הדגם המחודש.
מבחינה חיצונית קיבלה
פיג'ו 508 חזית חדשה כמעט לגמרי, עם סבכה קדמית המשולבת בפגושים ויחידות תאורה חדשות עם תאורת יום בצורת "טופרי האריה" ומבנה צר יותר לגופי התאורה הראשיים, שכעת יציעו גם תאורת מטריקס-לד כסטנדרט. סמל המותג מלפנים הוחלף באחד עדכני, ואילו מאחור במקום הסמל ישנו כעת כיתוב של שם המותג המופיע בין יחידות התאורה, שזכו גם הן למופע לד חדש ודינאמי.
בתא הנוסעים ישנו מסך מגע חדש בגודל זהה של "10, אך עם מערכת הפעלה חדשה ואינטואיטיבית מבעבר. בנוסף הוחלף בורר ההילוכים לאחד קטן יותר, בדומה לזה של ה-2008 וה-308, והיצרנית מבטיחה גם שיפור באיכות החומרים. כמו כן, קישוריות סלולאר תוצע כאן בחיבור אלחוטי, לצד מערכת ניווט מקוונת מבית "טום טום".
לוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) יציע מספר מצבי תצוגה חדשים, כולל מערכת חדשה לראיית לילה שהגיעה מדגמי DS. במושבים הקדמיים יוצעו 3 תכניות עיסוי חדשות, שיצטרפו אל 5 התכניות הקיימות.
היצע מנועי הבנזין יכלול את מנוע 3 הצילינדרים המוכר של היצרנית, בנפח 1.2 ליטרים ובהספק של 130 כ"ס, אך ללא המערכת המיקרו-היברידית שהוצגה ב-3008. מנוע ה-1.6 ליטרים בהספק של 180 כ"ס לא יוצע עוד, אך במקומו תוצע יחידה היברידית-נטענת בהספק זהה - שתצטרף ליחידה הנטענת החזקה יותר, בהספק של 225 כ"ס. בשני המקרים תוצע סוללת 12.4 קוט"ש, כאשר היצרנית לא מפרסמת את נתוני הטווח החשמלי - אך אלו צפויים להיות דומים לאלו של הדגם הנוכחי, כ-60 ק"מ. כל המנועים יוצמדו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.
בפסגת ההיצע תהיה גרסת ה- PEUGEOT SPORT ENGINEERED הספורטיבית, עם הנעה היברידית-נטענת בהספק של 360 כ"ס ועם הנעה לכל הגלגלים, באמצעות מנוע חשמלי נוסף שיותקן מאחור.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות