דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו E-3008 החדש מראה פניו, אבל רק חלקית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פיג'ו E-3008 החדש זוכה למרכב אופנתי
  • פחות פנאי, יותר קופה, ו-700 ק"מ טווח
  • חשיפה מלאה בספטמבר, שיווק מקומי ב-2024
פיג

בכוח החשמל: פיג'ו חושפת תמונת צללית ראשונה של ה-E-3008 החדש, גרסה חשמלית לדור הבא של רכב הפנאי הצרפתי, כעת בשלב ניסויי נהיגה אחרונים לפני השקה רשמית בחודש ספטמבר. וכבר כעת ברור כי הוא מאמץ מאפייני רכב פנאי מסוגנן עם חלק אחורי משתפל בחדות מטה אה-לה קופה, בעוד בחזית בוחרת היצרנית להציב סבכה מדומה עם חרטום גבוה.

המשמעות היא שה-3008 החדש יוצע גם עם מנועי בנזין כמו הדגם הנוכחי, למרות שהיצרנית הצהירה כי יתבסס על פלטפורמת SLTA הייעודית להנעה חשמלית, בשונה מהדגמים החשמליים ששיווקה עד כה ואשר נשענו על בסיס שיועד במקור למכוניות בנזין. הוא יוצע בכמה גרסאות הנעה ומצברים, עם טווח נסיעה מאוד מרשים שיעמוד על 700 ק"מ.

פיג

הרבה מסכים מעט מתגים: סביבת הנהג שכבר נחשפה תהיה גרסה עדכנית ל-i-Cockpit המוכר של פיג'ו, אותה הציגה לפני יותר מעשור ב-208 (דור קודם) ועברה מאז שורת שינויים והתאמות. כבעבר יש הגה שתי צלעות קטן קוטר ומעליו ניצב כעת מסך ענק ("21) במבנה קעור, המשמש כלוח מחוונים ומסך מגע.

מסך נוסף (מכונה i-Toggles) מאפשר בחירה מהירה של עד עשרה תפריטים מועדפים, לפי העדפת הנהג. בין המושבים הקדמיים מוצבת קונסולה גבוהה שמייצרת תחושת קוקפיט עבור הנהג, עם תא אחסון שימושי כמקובל בחשמליות, בעוד שמתג בורר מצבי הנסיעה (לפנים-אחור-חניה) מותקן כעת מימין להגה.

פיז

מה אנחנו חושבים: ה-3008 הוא אחד הדגמים המשמעותיים ביותר עבור פיג'ו. בדור הראשון הוא הכניס אותה לקטגוריית הפנאי הפופולארית, בדור השני הוא היה ראשון בקו העיצוב העדכני שאחראי לגידול משמעותי בכמות המכירות, ואצלנו הפך אותו לנמכר ביותר למותג.

גם הדור החדש בשושלת נושא על דגלו חדשנות עבור המותג, הפעם בגרסה חשמלית על בסיס מודרני שתהיה ניסיון של היצרנית להתמודד מול מתחרים פופולאריים כמו טסלה מודל Y, יונדאי איוניק 5 וסקודה אניאק. עכשיו נותר רק לראות איזה תג מחיר יוצמד לו.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה