דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג׳ו 408 – בנזין היום, חשמל אחר כך

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אחרי יותר מעשור, פיג׳ו מחזירה את סדרה 400
  • עיצוב פנאי-האצ'בק, רק עם מנוע בנזין
  • המחיר מתחיל ב-169 אלף שקל
פיז

בחזרה לארבע: סדרה 400 נחשבת לאחת הוותיקות בהיסטוריה של פיג'ו, עם כמה דגמים האיכותיים ביותר שייצרה לאורך השנים (404, 405 ו-406). וכעת היא מחזירה דגם בסדרה לאולם התצוגה אחרי למעלה מעשור מאז הופסק ייצור ה-407 הפחות משכנעת.

ה-408 החדשה תנסה למלא נישה חדשה עבור היצרנית, עבור מי ש-308 קצרה מדי, 508 ארוכה מדי ו-3008 גבוה מדי, ניסיון לקחת קצת מכל קטגוריה, בשילוב של האצ'בק, קופה וקצת פנאי.

פיז

רק בנזין: בהשוואה ל-3008 יש עוד 24 ס"מ (468.5 ס"מ) לאורך עם בסיס גלגלים ארוך ב-11 ס"מ (278.5 ס"מ) אבל מרכב נמוך ב-14.5 ס"מ (148 ס"מ) מרכב הפנאי, בעוד תא המטען גדול ב-16 ליטר (536 ליטר).

המנוע היחיד בהיצע יהיה בנזין מוגדש הוותיק עם שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר (130 כ"ס), ולא היחידה המתקדמת עם מערכת היברידית קלה שמוצעת כבר ב-3008. תיבת שמונה הילוכים אוטומטית תעביר כוח לגלגלים הקדמיים. גרסה היברידית-נטענת המשווקת באירופה לא תעשה עליה בשלב ראשון, בעוד החשמלית תגיע רק בעתיד.

רשימת האבזור כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע ("10 כל אחד) עם מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור וחישוקי "19 קלים. מערך הבטיחות הוא המוכר של היצרנית לרבות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

פיז

מה אנחנו חושבים: ה-408 מעוניינת לשלב את הטוב מכל הקטגוריות, וגם עטופה בעיצוב שיהיה מהמיוחדים ביותר על הכביש. מערכת ההנעה שלה ותיקה ופועלת רק על בנזין ותג המחיר שלה כמעט זהה ל-3008, אבל היא מספקת נוחות נסיעה לדוגמה.

באירופה היא כנראה תהפוך להצלחה, אצלנו נדמה שרק מעטים יבחרו בה על פני ישיבה גבוהה שמציע רכב הפנאי המשובח שעומד לצידה באולם התצוגה.

למאמר זה התפרסמו 16 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה