למרות משקלו הנמוך יותר של גג הבד, היא עדיין כבדה מהקופה ב-84 ק"ג שכן מרכב האלומיניום - שלא נהנה מחלק עליון קשיח ונושא בעומס - דרש חיזוקים שונים. פרארי מבטיחה כי בידוד רעשי הרוח זהה למנגנון גג קשיח במכונית המוחלפת, ומצהירה כי מדף נפתח חשמלית (במהירות של עד 170 קמ"ש) סמוך למשענות הראש של הנוסעים מאחור, מאפשר הפחתת מערבולות ב-30% מהיושבים מלפנים.
מערכת ההנעה זהה לרומא, V8 כפול מגדשים קדמי בנפח 3.9 ליטר עם 620 כ"ס, תיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד מאחור והנעה אחורית. תכנון שמייצר חלוקת משקל אופטימאלית (52-48 לפנים-אחור). הזינוק ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות זהה לקופה, אבל ל-200 קמ"ש היא תהיה איטית ב-0.4 שניות (9.7 שניות) בעוד המהירות מרבית 320 קמ"ש זהה.
פרארי שינתה במעט את עיצוב מסיטי אוויר בתחתית הרצפה מלפנים, ואת הספוילר האחורי (בעל שלושה מצבים בהתאם למהירות, בלימה או פניה), על מנת לשמור על כוח הצמדה זהה לקופה - 95 ק"ג ב-250 קמ"ש. מערך הבלימה נותר זהה, עם דיסקים קראמיים בכל ארבעת הפינות (390 מ"מ מלפנים, 360 מ"מ מאחור).
באופן טבעי, עיצוב הפנים זהה לקופה. בקונסולה המרכזית יש מסך מגע בגודל "8.4 לתפעול המערכות השונות (נוחות-בידור), יש לוח מחוונים דיגיטלי ("16) ומסך מגע נוסף מול הנוסע עם אפשרות לתצוגת נתוני נהיגה ושליטה במערכת שמע, ניווט ומיזוג.
פורסם לראשונה ב- 19.03.23
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות