קאדילק XT5 הגיע לישראל באוגוסט 2016, כשנה לאחר שנחשף בעולם. במהלך 2019 נמכרו בישראל 277 יחידות של של ה-XT5 וכעת UMI, יבואנית קאדילק בישראל, החלה בשיווק מתיחת הפנים של רכב הפנאי 5 חודשים בלבד לאחר שנחשף. הדגם המחודש זוכה לתיבת הילוכים חדשה ותוספות אבזור, אך מחיר הכניסה התייקר ב-10,000 שקלים.
המנוע בדגם המחודש נותר זהה לזה של הדגם היוצא – V6 בנפח 3.6 ליטרים המספק 310 כ"ס. החידוש המשמעותי הוא בשידוכו של המנוע לתיבה אוטומטית (פלנטרית) בעלת 9 הילוכים (8 בעבר) עם שליטה ממנופים מאחורי ההגה. בגרסת הכניסה ההנעה קדמית ואילו בגרסת Sport ה-XT5 מציע הנעה כפולה.
בארה"ב מוצע קאדילק XT5 המחודש גם עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 240 כ"ס, שלא הגיע לישראל.
רמות גימור
עד כה שווק ה-XT5 ברמות הגימור Luxury ו-Premium ומעתה יוצע ברמות הגימור Premium Luxury ו-Sport כאשר האבזור התקני עשיר מבעבר.
ברמת הגימור Premium Luxury יש ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, מושבים אחוריים מחוממים, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים, הגה מחומם, הנעה מרחוק, כניסה והנעה ללא מפתח, גג פנורמי נפתח חשמלית, משטח טעינה אלחוטי, מערכת מולטימדיה בגודל 8 אינץ' (5.7 אינץ' בעבר) כולל קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מערכת שמע מבית Bose עם 14 רמקולים, בלם יד חשמלי, תצוגה עילית חדשה, תאורת לד מלאה, תא מטען נפתח חשמלית, חיישני חנייה היקפיים, מערך חדש של מצלמות 360 מעלות עם מראה מרכזית דיגיטלית נגד סנוור וחישוקי 18 אינץ'.
בתחום הבטיחות ישנן 7 כריות אוויר, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה מאחור ובלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, התרעת רכב בשטח מת, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים.
גרסת Sport מקבלת הנעה כפולה עם בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה בין הנעה קדמית כפולה ומצב ספורט, שבכה קדמית בגימור ספורטיבי, גימורים שחורים, פנסים אחוריים שקופים וחישוקים בגודל 20 אינץ'.
קאדילק XT5 - מחירים:
קאדילק XT5 ברמת גימור Premium Luxury תעלה 349,999 שקלים
קאדילק XT5 ברמת גימור Sport תעלה 389,999 שקלים
לדגמי קאדילק בישראל – קאדילק
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות