קאדילק CT5-V חמושה במנוע V6 בנפח 3.0 ליטרים עם שני מגדשי טורבו. המנוע מספק 355 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 55.2 קג"מ הזמין מ-2,400 סל"ד. ל-CT5-V בלמים קדמיים בגודל 345 מ"מ ואחוריים בגודל 315 מ"מ השוכנים בתוך חישוקים קלים במידה 19 אינץ' וצמיגים במידה 245/40.
קאדילק CT4-V
בזמן שיצרנים רבים מציגים דגמים חדשים בגרסאות חשמליות, בחרה קאדילק להציג דגם חדש דווקא בגרסה ספורטיבית. ה-CT4 מחליפה את ה-ATS וגם לה גרסת V חמה במיוחד.
קאדילק CT4-V מצויידת במנוע 2.7 ליטרים, עם 4 צילינדרים בלבד. המנוע מספק 320 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 51 קג"מ הזמינים מ-1,800 סל"ד. ל-CT4-V בלמים קדמיים בגודל 321 מ"מ ואחוריים בגודל 315 מ"מ. החישוקים הקלים במידה צנועה יותר של 18 אינץ' ומידת צמיגים של 235/40. לעומת ה-ATS-V, גם ה-CT4-V נפרדת משני צילינדרים ו-144 כ"ס.
מידותיה של קאדילק CT4-V גדולות במעט מזו של ה-ATS-V אותה היא מחליפה. אורכה עומד על 475.6 ס"מ (ארוכה ב-8.2 ס"מ), רוחבה עומד על 181.5 ס"מ (רחבה ב-0.4 ס"מ), גובהה עומד על 142.3 ס"מ (גבוהה ב-0.8 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 277.5 ס"מ (קצר ב-10 מ"מ בלבד). בנוסף לצמיחה במימדים משקלה של ה-CT4-V משקלה דווקא ירד ב-89 ק"ג ועומד על 1,640 ק"ג (להנעה אחורית), ולדברי קאדילק חלוקת המשקל בין החלק הקדמי לאחורי עומדת כמעט על 50/50.
לשתי המכוניות מתלים מגנטיים שעברו כיול ספורטיבי, בורר מצבי נהיגה הכולל מצב V ספורטיבי ומצב התאמה אישית, בלמי ברמבו, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (ב-CT5-V נשלט אלקטרונית), אפשרות להנעה אחורית או כפולה ותיבה אוטומטית בעלת 10 הילוכים. כמו כן קאדילק מציינים כי לשתי המכוניות מערכות בטיחות אקטיביות כגון בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת המאפשרת נהיגה סמי-אוטונומית.
לדגמי קאדילק בישראל – קאדילק
פורסם לראשונה ב- 02.06.19
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות