דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קאדילק מציגה דגם פנאי חשמלי צנוע מידות, יחסית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • האופטיק יהיה אח-למחצה של אקווינוקס EV
  • הבסיס דומה, מערכת ההנעה שונה
  • חשיפה מלאה של הרכב הסדרתי: עוד השנה

הצצה לעתיד: קאדילק תרחיב בקרוב את היצע דגמי הפנאי שלה, עם דגם פנאי חשמלי קטן ביחס למקובל בצפון אמריקה. למעשה, גודלו דומה לזה של קאדילק XT5, עם תג מחיר צנוע יחסית. האופטיק צפוי להיחשף בחודשים הקרובים, עוד לפני סוף 2023. הייצור מיועד להתבצע בסין - במסגרת שיתוף הפעולה של ג'נרל מוטורס עם SAIC מוטור (בעלת MG, בין היתר).

הממדים שפורסמו: בסיס גלגלים באורך 295.5 ס"מ, כ-10 ס"מ יותר מ-XT5. המרכב ארוך בכחצי ס"מ (482 ס"מ), רחב בכסנטימטר (191 ס"מ) ונמוך ב-3 ס"מ (164.5 ס"מ).

הדגם החדש נשען על פלטפורמת BEV3 העכשווית של ג'נרל מוטורס, המעניקה בסיס גם לליריק, אחיו הגדול של אופטיק.  אחריו באו בלייזר EV (המקביל לליריק בממדיו) ואקווינוקס EV, הדומה בממדיו לאופטיק. בהמשך תשתמש בפלטפורמה הזאת גם הונדה (פרולוג, אקורה ZDX).

מפרט טכני מלא עוד אין, אבל כן ידוע כי הוא ישווק עם מנועים חשמליים בטווחי הספק שבין 204 ל-245 כ"ס - שונה ביחס למערכת ההנעה באקווינוקס EV (לו בין 210 ל-290 כ"ס). טווחי הנסיעה לא פורסמו, אבל לפחות גרסה אחת תוצע עם טווח של 400 ק"מ. קיבולת אנרגיית הסוללה טרם נמסרה.

מה אנחנו חושבים: קאדילק, כמו יצרניות אחרות, נדרשות ליהענות לדרישות השוק ולהציע דגמי פנאי חשמליים. ההפתעה המסתמנת היא בבידול ביחס לשברולט אקווינוקס EV. צפוי היה כי מערכות ההנעה יהיו משותפות, אך על פניו נראה שיש הבדל. לא מובן מאליו בעידן שבו משתפים את מרבית המכלולים הטכניים ומתמקדים בבידול הנראה לעין הלקוח. בעוד כמה חודשים נבין עד כמה גדול ההבדל.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה