אחרי שנה מוצלחת מבחינתה של קדילאק בישראל, שהסתיימה עם גידול של כ-70% במכירות, מציגה היבואנית גרסה מוזלת של מכונית הסאלון
קדילאק CTS. הגרסה החדשה, שתיקרא בשם "קלאסיק", תעלה 329,900 שקל - ותהיה זולה ב-40,000 שקל מהגרסה הזולה ביותר של ה-CTS שנמכרה עד היום. למעשה, זו תהיה מכונית הסאלון הזולה בישראל - למעט וולוו S80 המזדקנת, שעולה 270,000 שקל בלבד. קדילאק CTS קלאסיק תהיה זולה ב-10,000 שקל מלקסוס GS300h.
קדילאק CTS קלאסיק מצוידת באותה יחידת הנעה של הגרסאות היקרות ממנה. מדובר במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 272 כ"ס, שמספק תאוצה של 6.8 שניות ל-100 קמ"ש וצריכת דלק מוצהרת של 11.7 ק"מ לליטר.
קדילאק CTS. עכשיו קצת יותר זולה / צילומים: קדילאק
בכדי להגיע למחיר הנמוך יחסית, ויתרה קדילאק CTS על מספר פריטי אבזור בגרסת הקלאסיק, ביחס לגרסת ה-Luxury שמעליה. בין היתר ירדו מהמפרט מערכת הניווט המקורית, 2 רמקולים מתוך 13, כוונון ההגה החשמלי, החימום לגלגל ההגה, גג השמש הפנוראמי, מצלמת רוורס, תאורת הלד בתא הנוסעים, חיישני הגשם, חלק מכוונוני המושב החשמליים, ריפודי העור (הוחלפו בדמוי עור), האוורור במושבים הקדמיים וחבילת מערכות הבטיחות המרשימה.
להשוואת נתונים: קדילאק CTS בגרסאות Classic, Luxury ו-Premiumאחרי כל זה, גרסת הקלאסיק של קדילאק CTS נותרה עדיין מאובזרת למדי: ניתן למצוא בה פריטים כמו מערכת מולטימדיה מקורית (CUE) עם מסך מגע בגודל "8, מסך מידע נוסף בלוח המחוונים, בקרת שיוט, התנעה מרחוק, כפתור התנעה, בקרת אקלים מפוצלת, כוונון חשמלי עם חימום וזכרונות למושבים הקדמיים, 10 כריות אוויר, בלם יד חשמלי, חישוקים קלים בקוטר "18 ועוד.
גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ביבואנית UMI: "קאדילק, מותג הרכב שעשה מהפכה בשוק היוקרה בישראל ב-2014, וצמח ביותר מ-70 אחוזים, בעיקר בזכות דגמי ה-CTS שהושקו במהלכה, ממשיך לצאת מהקופסא ולחדש. היום קאדילק טורפת את הקלפים בשוק היוקרה עם CTS במחיר אטרקטיבי מתמיד. אנו בטוחים שהוספת גרסת הקלאסיק לפורטפוליו תיתן רוח גבית למגמה החיובית שאנו רואים".
לדגמי קדילאק בישראל -
קדילאק
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות