בין שתי הגרסאות הללו ממוקמת ה-Pro R אשר גם לה מנוע דומה ואילו ההספק עומד על 585 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 71.3 קג"מ הזמינים מ-2,100 סל"ד. כל זה ארוז במרכב השוקל 1,650 ק"ג בלבד (קצת יותר ממשפחתית האצ'בק ממוצעת) בזכות שימוש נרחב בסיבי פחמן (חיצונית ומכאנית) ואת ההאצה ל-100 קמ"ש היא מסיימת במקום טוב באמצע עם 3.6 שניות. ואם בכל אופן חשובה לכם צריכת הדלק נספר שהיא עומדת על 8 ק"מ לליטר.
אך לא הכל זה ביצועי מנוע: ל-AMG GT R Pro מערכות רבות לשיפור היכולות הדינאמיות הגבוהות. כך למשל ישנם מתלים אדפטיביים (מתכווננים ידנית), דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מוט פיתול קדמי מתכוונן עשוי קרבון, מוט פיתול אחורי מתכוונן (פלדה), מערכת היגוי לגלגלים האחוריים, כנף אחורית (עם כוונון ידני), בלמי דיסק קדמיים בקוטר 402 מ"מ עם קליפר 6 בוכנות ו-360 מ"מ מאחור עם קליפר 4 בוכנות. בפנים הרכב ישנו גם כלוב התהפכות מובנה.
ולבסוף גם אבזור הנוחות שופע וכולל כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי באקט (מקרבון), לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' ומערכת שמע מבית Burmester, בקרת אקלים מפוצלת, מראות צד ופנים נגד סנוור, חיישני גשם ותאורה, חיישני חנייה היקפיים, מצלמת חנייה קדמית ואחורית, תאורת לד מלאה וחישוקי 19 אינץ' מלפנים ו-20" מאחור.
גם תחום הבטיחות מרשים וכולל בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת כולל היגוי אקטיבי, התרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, התרעת עייפות לנהג, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים ומערכת המכינה את הרכב לפגיעה.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות