קיה אופטימה אמנם מכוונת בעיקר לשוק האמריקאי, אך אין מקום טוב יותר מתערוכת הרכב הגדולה ביותר של השנה להציג גרסה חדשה. וכך בדיוק עשתה היצרנית הקוריאנית עם האופטימה GT החדשה. שממשיכה את קו הגרסאות החמות שהחל עם הפרו-סיד. זאת בניגוד לספורטז' החדש שזכה אך ורק לגרסת GT-Line שמהותה עיצובית בלבד.
קיה אופטימה GT אינה נבדלת רק במראה החיצוני, למרות שזה האחרון ללא ספק מציג אמירה ספורטיבית יותר מזו של הדגם הרגיל. הפגושים נופחו, החישוקים גדלו וגריל "אף הנמר" עוצב מחדש. מאחור הנגיעות מתונות יותר, עם פתחי מפלט גדולים יותר ודיפיוזר קטן ואפור שבולט מתחת לפגוש.
קיה אופטימה GT. מאחור יש דיפיוזר ואגזוזים גדולים יותרקיה עדיין לא משחררת פרטים טכניים מלאים אודות המכונית, שמוצגת בימים אלו כגרסת טרום-יצור אך היא מציינת כי היא שוקדת על פיתוח הגרסה תוך שיתוף פעולה מלא בין משרדי העיצוב והתכנון שלה בגרמניה וקוריאה. לצד מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו שהספקו לא נחשף, קיה מציינת כי היא עובדת על כיול מתלים שיהפוך את הנהיגה באופטימה GT למהנה יותר בכל סוגי הכבישים מבלי – איך לא – לוותר על הנוחות.
על מנת להשיג שילוב מיטבי בין התנהגות ואחיזה לבין נוחות ועידון, התקינה קיה באופטימה GT מערך מתלים נשלט אלקטרונית כאשר כל בולם זעזועים יכול להתקשח או להתרכך באופן עצמאי לחלוטין. בנוסף, קיבלה האופטימה GT גם מערכת היגוי חשמלית חדשה לחלוטין שתוכננה במיוחד עבורה.
קיה אופטימה GT. בולמים עצמאיים ומנוע טורבוקיה אופטימה החדשה תגיע לאולמות התצוגה לקראת סוף שנת 2015 כאשר האופטימה GT תצטרף אליה מאוחר יותר עם תחילת שנת 2016. בהמשך, כך מבטיחה קיה, תצטרף להיצע גם "גרסת מרכב נוספת שתתבסס על הספורטספייס קונספט" – כלומר סטיישן.
לדגמי קיה בישראל -
קיה
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות