בשל משבר הקורונה, החליטה יבואנית קיה להעניק הארכה ללקוחות שתקופת האחריות על רכבם הסתיימה
מאת: מערכת iCar
פורסם 28.04.20
אחרי שיונדאי האריכה אחריות ללקוחות המותג כחלק ממהלך עולמי של היצרן, ואחרי יבואנית סוזוקי שעשתה זאת בישראל, גם טלקאר יבואנית קיה מודיעה על הארכת האחריות ללקוחות בשל משבר הקורונה.
לקוחות קיה אשר האחריות על רכבם הסתיימה בחודשים פברואר-אפריל 2020 ולא התאפשר להם להגיע למרכזי השירות המורשים לבצע תיקון במסגרת האחריות, יהנו מאחריות עד לסוף חודש יוני 2020.
בנוסף, מזמינה החברה את כל לקוחותיה לבדיקת תקינות הרכב, הכוללת חיטוי והחלפת מסנן מזגן בעלות סמלית מסובסדת.
רכבי קיה נהנים משני סוגי אחריות: כל הדגמים זכאים לאחריות מלאה למשך 3 שנים, ואילו בחלק מדגמי קיה ניתנת אחריות נוספת של 48 חודשים או 150,000 ק"מ (המוקדם מבניהם) למנוע ולתיבת ההילוכים.
פורסם לראשונה ב- 28.04.20
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות