דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה נירו: עכשיו גם היברידית נטענת

Getting your Trinity Audio player ready...

קיה נירו הושקה בשנת 2016. בהמשך הדרך הוצגה גרסת הפלאג אין הנטענת ולאחרונה אף הצטרפה גרסת e-Niro חשמלית לגמרי עם טווח משולב של 485 ק"מ. כעת יבואנית קיה בישראל החלה בשיווק גרסת הפלאג אין הייבריד (PHEV) של הנירו במחיר של 154,900 שקלים - תוספת של 16,000 שקלים ביחס לנירו ההיברידית והמוכרת.

קיה נירו PHEV

מנוע וביצועים

קיה נירו פלאג אין הייבריד מצויידת במנוע הבנזין המוכר מהנירו ההיברידית. מדובר במנוע בנפח 1.6 ליטר ויחד עם המנוע החשמלי ההספק המשולב עומד על 141 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ המושגים כבר ב-1,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת 6 הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.8 שניות לכדי מהירות מירבית העומדת על 172 קמ"ש.

קיה נירו PHEV

ליחידת ההנעה הזו מצטרפת סוללת ליתיום-איון בקיבולת 8.9 קווט"ש המאפשרת נסיעה על חשמל בלבד לטווח של כ-58 ק"מ. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 76.9 ק"מ לליטר (נתון שמתחשב כמובן במרחק הנסיעה הספציפי של מדידת הצריכה הרשמית(.

קיה נירו PHEV

לעומת קיה נירו היברידית רגילה, מדובר בשיפור של 0.7 שניות בהאצה ל-100 קמ"ש ו-10 קמ"ש למהירות המקסימאלית. נתון צריכת הדלק לא ממש רלוונטי בכלי רכב נטענים, שכן כל עוד ישנה אנרגיה בסוללה - אין צריכת דלק כלל. לאחר מכן, סביר להניח שהצריכה תהיה דומה לנירו רגילה.

קיה נירו PHEV

מידות

מידותיה החיצוניות של קיה נירו PHEV אינן שונות מקיה נירו הייבריד המוכרת, אך עקב תוספת הסוללה המשקל גבוה ב-94 ק"ג ועומד על 1,594 ק"ג. כמו כן נפח תא המטען הצטמצם ב-77 ליטר ונפחו עומד על 324 ליטר.

קיה נירו PHEV

אבזור ובטיחות

קיה נירו פלאג אין הייבריד תשווק ברמת גימור אחת. האבזור כולל הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, מערכת מולטימדיה בגודל 7 אינץ' תומכת עברית, כולל אפליקציית Waze, קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, שקעי USB ו-AUX, מטען USB, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חיישן גשם ואורות, מראה פנימית נגד סנוור וחישוקים קלים בגודל 16 אינץ'. כמו כן, לעומת קיה נירו היברידית בגרסת הפלאג אין ישנו אבזור נוסף הכולל מושב נהג מתכוונן חשמלית, גג שמש נפתח חשמלית ומשטח טעינה אלחוטי.

קיה נירו PHEV

בתחום הבטיחות ישנן 7 כריות אוויר (כרית אוויר לברכי הנהג), חיישני נסיעה לאחור ומצלמה אחורית, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עירנות לנהג וכמובן הפקת צליל חיצוני מלאכותי לטובת תשומת לב הולכי הרגל.

קיה נירו PHEV

בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה נמכרו בישראל 6,712 יחידות של קיה נירו.

קיה נירו – מחירים:

קיה נירו היברידית תעלה 138,900 שקל

קיה נירו פלאג אין הייבריד תעלה 154,900 שקל

לדגמי קיה בישראל – קיה

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. נחמד אך ללא הצדקה כלכלית 
    א, 21-11-2018

    החסכון נניח שקמ חשמלי יעלה 10 אג במקום 35 אג קרי 25 אג לקמ. גם למי שנוסע 50 קמ ביום החסכון 12.5 שח ביום או 3000 שח לכל היותר בשנה. קרי ב5 שנים מגיעים לאיזון בתנאים ספציפיים מאד.
    A3 etron עסקה עדיפה. קצת יוצר יקר אבל הרבה יותר רכב וביצועים

    סגור תגובה

  • 2. תגובה ל1 
    , 23-11-2018

    מחירו של אודי e-tron יחל ב-392,900 שקל
    """""""קצת""""" יותר יקר חחח
    בקיצור אתה לא מעודכן בפרטים ולגבי קיה נירו זאת מהפכה עולמית במחיר כזה לקבל רכב סופר מאובזר ושימושי
    מאחלך שיהיה לך נירו ואז תבין

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה