הנירו החדש ארוך מקודמו ב-6.5 ס"מ (442 ס"מ), רחב ממנו ב-2 ס"מ (182.5 ס"מ) עם גובה זהה (154.5 ס"מ) ובסיס הגלגלים שלו ארוך כעת ב-2 ס"מ (272 ס"מ) בזמן שתא המטען גדל ב-24 ליטר (348 ליטר). כל הנתונים האלו מתייחסים לגרסה ההיברידית-נטענת; הגרסה החשמלית תהיה גבוהה יותר ב-2.5 ס"מ (157 ס"מ) עם תא מטען גדול יותר ב-127 ליטר (475 ליטר) ותא מטען נוסף בנפח 20 ליטר.
לגרסה
ההיברידית-נטענת מנוע בנזין זהה לקודמתה, עם נפח של 1.6 ליטרים והספק של 105 כ"ס, אך המנוע החשמלי התחזק ב-14 כ"ס (84 כ"ס) וההספק המשולב של השניים זינק ב-42 כ"ס (183 כ"ס). כבעבר, הכוח יורד אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, והתאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה בשניה בודדת ל-9.8 שניות. בנוסף, קיבולת הסוללה צמחה ב-24% ל-11.1 קוט"ש, והטווח החשמלי עלה מ-49 ל-61 ק"מ.
לגרסה החשמלית יחידת הנעה דומה לזו של הדור הקודם, עם הספק של 204 כ"ס ותאוצה של 7.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. סוללת 64.8 קוט"ש מספקת טווח נסיעה מוצהר של 460 ק"מ, תוספת של 5 ק"מ לעומת הדור היוצא. הגרסה ההיברידית לא הגיעה לישראל בשלב זה, וצפויה להצטרף במהלך הרבעון השני.
כל אחת מיחידות ההנעה תוצע ברמת אבזור יחידה. בשתיהן המפרט כולל מסך מגע מקורי בגודל "10.25, טעינה אלחוטית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אקלים עם יציאות מאחור, מושב נהג בכוונון חשמלי, ריפוד בד משולב עור, חיישני חניה אחוריים ותאורת אווירה צבעונית. בגרסה ההיברידית-נטענת ישנו גם חלון שמש בגג, בעוד החשמלית מוצעת גם עם חיישני חניה מלפנים ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל "10.25 עם תצוגות מתחלפות לעומת כזה סטנדרטי בפלאג-אין. קוטר החישוקים עומד על "18 בהיברידית-נטענת לעומת "17 בחשמלית.
מפרט הבטיחות בשתי הגרסאות כולל 8 כריות אוויר, כולל כרית מרכזית מלפנים וכרית ברכיים לנהג, בלימת חירום אוטונומית, שמירת נתיב, ניטור שטחים מתים והתרעת תנועה חוצה מאחור (גם מלפנים בגרסה החשמלית).
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות