בדומה לגרסה ההיברידית, גם גרסת הפלאג-אין מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק של 180 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ, כאשר אליו משודך מנוע חשמלי בהספק של 91 כ"ס ועם מומנט של 31 קג"מ.
אל המנוע החשמלי משודכת סוללה בקיבולת של 13.8 קווט"ש, מקוררת נוזל, אך בשלב זה קיה לא מפרסמת את טווח הנסיעה החשמלי. כמו בסורנטו הייבריד, גם לגרסת הפלאג אין משודכת תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים והנעה כפולה. ההספק המשולב של שני המנועים עומד על 265 כ"ס ונתון המומנט המשולב הוא 35.7 קג"מ. מדובר בתוספת של 35 כ"ס לעומת הגרסה ההיברידית, בעוד נתון מומנט נותר זהה.
אבזור ובטיחות
גם הסורנטו ההיברידי-נטען ימשיך להציע גרסאות עם 7 מקומות, אך נפח תא המטען עומד על 175 ליטרים בלבד (179 בגרסה ההיברידית) כאשר כל המושבים בשימוש ומגיע עד ל-809 ליטרים בקיפול מושבי השורה השלישית.
במפרט האבזור ניתן למצוא פריטים כמו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומערכת מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', כאשר לאלו נוספו תצוגות חדשות המותאמות ליחידת ההנעה החדשה. בנוסף ישנה מערכת שמע של Bose עם 12 רמקולים ותאורת אווירה עם 64 צבעים.
מערך הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, בלימה משנית לאחר תאונה, התרעת רכב בשטח מת כולל היגוי אקטיבי, התרעת תנועה חוצה מאחור, תיקון סטייה מנתיב, התרעת עייפות, בקרת שיוט אדפטיבית המסתייעת במערכת הניווט, מניעת פתיחת דלת בעת זיהוי כלי רכב חולף וכרית הגנה מרכזית בין הנהג לנוסע.
פורסם לראשונה ב- 26.08.20
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות