חידוש מרענן הוא יחידת הנעה היברידית חדשה, העושה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים ובמנוע חשמלי ומציגה הספק כולל של 230 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 35.7 קג"מ הזמינים ב-1,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.6 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.1 ק"מ לליטר.
בפסגת ההיצע ישנה יחידת הנעה היברידית נטענת (PHEV) בעלת הנעה כפולה ומנוע טורבו-בנזין זהה לזה של הגרסה ההיברידית, אך בשידוך למנוע חשמלי חזק יותר ההספק המשולב עומד על 265 כ"ס ונתון המומנט המירבי זהה ועומד על 35.7 קג"מ. המנוע משודך גם כן לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.4 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 62.5 ק"מ לליטר - אם כי מדידות צריכת הדלק ברכבי פלאג-אין מתבססות כתמיד על נסיעה חלקית במצב של סוללה טעונה. לסורנטו פלאג-אין יש סוללה בגודל 13.8 קוט"ש המאפשרת נסיעה חשמלית למרחק של 57 ק"מ.
רמות גימור
קיה סורנטו החדש יציע בכל רמות הגימור מערך בטיחות מרשים הכולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, רוכבי דו-גלגלי וזיהוי תנועה בצומת, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת כולל התערבות אקטיבית בהיגוי, התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטונומית (גם בחניה), בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, מערכת למניעת תאונות משניות, התרעת רכב חולף בפתיחת דלת והתרעת שכחת ילד המבוססת חיישן. כמו כן ישנן 7 כריות אוויר (כולל כרית אוויר מרכזית בין היושבים מלפנים) ואילו גרסת הפלאג-אין מוסיפה גם הצגת שטח מת בלוח המחוונים.
גרסאות הבנזין והדיזל יציעו מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' כולל קישוריות לטלפון ו-Waze ושקעי USB גם בשורה השלישית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים בשורה השניה והשלישית, בלם יד חשמלי כולל פונקציית Auto Hold, חיישני גשם ותאורה, חיישני חנייה קדמיית ואחוריים, הנעה בכפתור, מראה נגד סנוור, מראות צד מחוממות ומתקפלות חשמלית, חלונות אחוריים כהים, תאורת לד, תאורת אווירה וחישוקי 18 אינץ'.
גרסת ההייבריד מוסיפה לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, משטח טעינה אלחוטי וחישוקי 19 אינץ'.
לגרסת הפלאג אין מפרט אבזור עשיר עוד יותר הכולל גם ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים ועם זיכרון למושב הנהג ולמראות הצד, גג פנורמי נפתח, מערך מצלמות היקפיות, תצוגה עילית, וילונות אינטגרליים בשורה השנייה, תוספת שקעי USB, תא מטען נפתח חשמלית ללא מגע יד, הגה מחומם ושליטה נפרדת על בקרת האקלים ליושבים מאחור.
קיה סורנטו 2021 - מחירים:
קיה סורנטו 2.5 ליטרים בנזין 2X4 יעלה 234,900 שקלים
קיה סורנטו 2.2 ליטרים טורבו-דיזל 2X4 יעלה 244,900 שקלים
קיה סורנטו 1.6 ליטרים טורבו-בנזין היברידי 2X4 יעלה 259,900 שקלים
קיה סורנטו 1.6 ליטרים טורבו-בנזין פלאג-אין הייבריד 4X4 יעלה 289,900 שקלים
פורסם לראשונה ב- 17.03.21
למאמר זה התפרסמו 6 תגובות