קיה מרחיבה את היצע הדגמים ההיברידיים. לאחר הנירו והאופטימה ההיברידיות, חושפת קיה את הגרסאות ההיברידיות-נטענות של הסיד סטיישן ורכב הפנאי Xceed שעתיד להגיע לישראל עוד השנה. שיווק שתי הגרסאות החדשות יחל באירופה בתחילת שנת 2020. מיבואנית קיה בישראל, טלקאר, טרם נמסר מידע אודות הגעת הדגמים לישראל.
טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-60 ק"מ לשני הדגמים ואילו ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.8 שניות (11 שניות ב-Xceed). על מנת לשמור על הולכי הרגל, גרסת הפלאג-אין מפיקה בנסיעה איטית או בנסיעה לאחור צליל מנוע מלאכותי בעוצמה של עד 59 דציבל.
המשתמשים יוכלו לחבר את הרכבים לטעינה ביתית ולקבוע את שעת התחלה וסיום הטעינה. כך יוכלו להנות מתעריפי צריכת חשמל נמוכים בהתאם לשעות הטעינה.
עיצוב
דגמי הפלאג-אין מובחנים חיצונית באמצעות גריל קדמי אטום למחצה ותגי eco plag-in חיצוניים. פתח שקע הטעינה ממוקם בכנף השמאלית-קדמית. בנוסף ישנם חישוקי 16 אינץ' יחודיים ואופציה לחישוקי 17 אינץ' בגרסת הסטיישן או 18 אינץ' ב-Xceed. קיה סיד סטיישן PHEV קיבלה פגושים המעוצבים בדומה לגרסאות ה-GT Line.
נפח תא המטען בקיה סיד סטיישן PHEV הצטמצם ב-188 ליטרים ועומד על 437 ליטרים. קיה Xceed פלאג-אין הייבריד יציע נפח של 291 ליטרים (135 ליטרים פחות מהגרסה הרגילה). כמו כן גם מיכל הדלק הצטמם לכדי 37 ליטרים בלבד. לצד זאת גרסאות אלו יציעו אפשרות לחיבור נגרר – אופציה שלרוב אינה נפוצה ברכבים היברידיים.
בפנים הרכב נוספו מאפיינים ייחודיים לגרסאות החדשות, ביניהם תצוגת טעינה בלוח המחוונים וכאופציה יוצע לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ. חיווי מצב הטעינה ממוקם על גבי הדשבורד כך שהנהג יוכל להבחין במצב הסוללה גם במבט מבחוץ (מצב טעינה או טעינה מלאה). לגרסאות אלו מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ' הכולל קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. כאופציה יוצע מסך בגודל 10.25 אינץ' הכולל מערכת ניווט המאפשרת תכנון מסלול בהתאם לעמדות הטעינה שבדרך ואפשרות חיבור שני מכשירים סלולריים במקביל.
לדגמי קיה בישראל – קיה
פורסם לראשונה ב- 03.09.19
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות