יבואנית קיה בישראל, טלקאר, החלה בשיווק קיה פיקנטו GT-Line. מדובר ברמת אבזור ספורטיבית, אך היא תשווק עם יחידת ההנעה הרגילה של הפיקנטו - ולא עם מנוע הטורבו הקטן שמוצע באירופה. לפיקנטו GT ליין מאפייני עיצוב שהושאלו מדגמי קיה הבכירים כגון קיה ספורטאז' GT וקיה סטינגר - זו האחרונה הגיעה לארץ לתהליכי תקינה ובקרוב תחל להימכר.
צפייה בתוכן קיה פיקנטו GT-Line בישראל
עיצוב ומידות
לפיקנטו GT-Line הדגשה אדומה בגריל הקדמי ובכונסי האוויר, כמו גם לאורך חצאיות הצד ובחיפוי התחתון של הפגוש האחורי. הפנסים האחוריים כוללים תאורת לד בגימור שונה, ומלפנים ישנה תאורת יום על בסיס פנסי לד ותאורת חזית רגילה. האגזוז הפך כפול והוא מצופה כרום, ולהשלמת המראה ישנם חישוקי "16 קלים בעיצוב ייחודי. הפיקנטו GT-Line תשווק ב-3 צבעים: לבן, שחור ואפור טיטניום.
מדובר במנוע המוכר של הפיקנטו, בנפח 1.25 ליטר המספק 84 כ"ס ומומנט של 12.4 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12 שניות ולמרות שמדובר ברמת גימור ספורטיבית לא תוצע תיבה ידנית. במקומה נפגוש את אותה התיבה האוטומטית בעלת ארבעת ההילוכים. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 18.5 ק"מ לליטר.
אבזור ובטיחות
לקיה פיקנטו GT-Line מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ', שקעי AUX ו-USB, מצלמת רוורס, בקרת אקלים, חלון שמש בגג ומראות צד מתקפלות חשמלית. ובשביל להשלים את האווירה הספורטיבית בתא הנוסעים ישנם גם ריפודים שחורים בשילוב ריפוד אדום ובתפירה אדומה, גלגל הגה ספורטיבי עם תחתית קטומה מצופה עור ודוושות בגימור אלומיניום. בתחום הבטיחות תציע פיקנטו GT-Line 7 כריות אוויר (כולל כרית לברכי הנהג) ומערכת בלימת חירום אוטונומית.
קיה פיקנטו GT-Line תימכר ב-82,900 שקל - רק 3,000 שקלים יותר מהגרסאות הרגילות של הפיקנטו עם מנוע ה-1,250 סמ"ק.
רכב לערבים , ערסים ופוסטמות.
בדיוק מה שהם צריכים .
ועכשיו בגרסא משהו משהו תוסיפו 3 אלף שקל ותקבלו סובייילררר.
מנוע? אותו דראק כמו בדגם הפשוט ביותר.
אבל היי אחלה בוזההההההההה