שנה בדיוק חלפה מאז הושק בישראל הדור הרביעי של קיה ריו. כ-1,000 מכוניות עלו מאז על הכביש מדגמי ההאצ'בק של הריו, כולן יובאו ממקסיקו במפרט שלא כלל מערכות בטיחות אקטיביות כלשהן. כעת מודיעה היבואנית טלקאר על מעבר לייבוא של הדגם מדרום קוריאה, עם מפרט מלא של מערכות בטיחות חשובות.
רשימת אביזרי הבטיחות של הריו, בגרסת ה-5 דלתות בלבד, כוללת מעתה מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת אקטיבית לתיקון סטיה מנתיב, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים ומערכת התרעת עייפות.
מלבד מערכות הבטיחות החדשות, המפרט נותר כשהיה: חישוקי "15 קלים, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל "7 ותמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, מצלמת רוורס וחיישני חניה מקוריים, בקרת אקלים, בקרת שיוט (רגילה) וציפוי עור להגה ולידית ההילוכים.
הריו תמשיך להימכר עם יחידת הנעה בסיסית למדי הכוללת מנוע 1.4 ליטרים בהספק של 100 כ"ס ועם מומנט של 13.6 קג"מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם 6 הילוכים. עם זאת, המעבר לייצור דרום-קוריאני הביא לשינוי מסוים בנתוני הביצועים וצריכת הדלק: התאוצה ל-100 קמ"ש ירדה מ-13.4 שניות ל-12.9 שניות וצריכת הדלק המשולבת ירדה מ-16.6 ל-16.1 ק"מ לליטר.
המחיר של קיה ריו התייקר ב-1,000 שקל, והיא תעלה מעתה 96,900 שקל. בגרסאות הסדאן לא חל שינוי - הן ימשיכו להימכר ללא מערכות בטיחות ובאותם המחירים.
לדגמי קיה בישראל - קיה
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות