קונצרן יגואר - לנד רובר מרחיב את היצע הרכבים המחושמלים שלו, ולאחר שהציג בשבועות האחרונים את יגואר F-Pace המחודש עם יחידת הנעה היברידית-נטענת וגרסה דומה גם ללנד רובר דיפנדר, הגיע תורו של ריינג' רובר וולאר. מחברת המזרח, יבואנית לנד רובר בישראל, נמסר כי ריינג' רובר וולאר המעודכן יגיע ארצה ברבעון הראשון של שנת 2021.
יחידות הנעה וביצועים
בדומה לבן-דוד מיגואר גם גרסתו ההיברידית-נטענת של הולאר תיקרא P400e ותעשה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים. בשיתוף עם מנוע חשמלי ההספק המשולב יעמוד על 404 כ"ס והמומנט מירבי על 65.2 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש איטית מה-F-Pace בעשירית שנייה בלבד ועומדת על 5.4 שניות.
הסוללה בגודל זהה, 17.1 קוט"ש, וכך גם טווח הנסיעה החשמלי שעומד על 53 ק"מ נטולי פליטת מזהים. זמן הטעינה עומד על 30 דקות בעמדת טעינה מהירה או שעה ו-40 דקות בעמדת 7 קילוואט.
גם שאר מנועי הבנזין והדיזל שופרו ונוספה להם מערכת מיקרו-היברידית. גרסאות הבנזין P340 ו-P400 כוללות מנועים בנפח 3.0 ליטרים (6 צילינדרים בטור) עם הספקים של 340 כ"ס ו-48.9 קג"מ ו-400 כ"ס עם 56 קג"מ בהתאמה. גרסת הדיזל D300 תציע הספק של 300 כ"ס ו-66.2 קג"מ ואילו גרסת D200 חדשה בעלת מנוע 2.0 ליטרים תציע הספק של 204 כ"ס.
אביזרים
הדמיון בעדכון ל-F-Pace נמשך גם בתא הנוסעים, כאשר הוולאר מתחדש כעת עם מערכת סינון אוויר חדשה ומערכת נטרול רעשים משופרת שמפחיתה עד 4 דציבלים. ההגה נטש את העיצוב שהושאל מהדיסקברי לטובת שימוש בכפתורי מגע חדשים וידית ההילוכים העגולה הוחלפה באחת סטנדרטית יותר ומצופה עור. מערכת המולטימדיה עודכנה גם היא ומאפשרת קבלת עדכונים On Air, סנכרון יומנים, חיבור שני מכשירים סלולריים והזרמת מוסיקה באמצעות אפליקציית "ספוטיפיי" מובנית.
פורסם לראשונה ב- 23.09.20
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות