בקצרה:
- מתיחת הפנים לטאנג EV מתמקדת בחרטום
- מערכות ההנעה דומות, המתלים שופרו
- ינחת כאן במחצית השניה של 2024
חשמלי לשבעה: הטאנג EV הוא דגם חשמלי ראשון של היצרנית הסינית באירופה, אשר הושק בנורווגיה כבר לפני שנתיים, ומהבודדים כיום בקטגוריה המשלב חשמל ומקום לשבעה. בהתאם הוא זכה להצלחה אדירה עם כחצי מיליון יחידות שיוצרו ממנו מאז הושק לראשונה בסין ב-2018.
העדכון שהוא עובר כעת מתמקד בעיקר בחרטום, ללא סבכה שאינה נדרשת ברכב חשמלי, בעוד שבגרסאותיו ההיברידיות-נטענות המשווקות רק בסין היא נותרה כבעבר. סביבת הנהג נותרה דומה עם גרפיקה עדכנית ללוח המחוונים ("12.3) ולמסך המגע ("12.8).
חשמל מוכר: מערכות ההנעה נותרו דומות, עם מנוע קדמי (245 כ"ס) בגרסת הבסיס שלא שווקה באירופה עד כה ויתכן שתגיע לאחר העדכון. לגרסת ההנעה הכפולה שתשווק בסין שני מנועים עם 490 כ"ס, אם כי יתכן שהגרסה שתנחת באירופה ובישראל תהיה בעלת הספק גבוה במעט, שכן הוא עומד בדגם המשווק כיום על 517 כ"ס.
לדברי היצרנית מערכת המיתלים כוללת כעת בולמי זעזועים אדפטיביים חדשים שפיתחה היצרנית (מכונים DiSus-C) האמורים להביא לשיפור משמעותי באיכויות הנסיעה והיכולת הדינמית.
מה אנחנו חושבים: הטאנג EV זכה להצלחה הודות לשילוב חשמל ושבעה מקומות נדיר, אבל זה צפוי להשתנות בקרוב, עם קיה EV9 שינחת בקרוב באירופה ואצלנו, לצד מתחרים נוספים שצפויים להצטרף לקטגוריה. האם השינויים שביצעה בו BYD יספיקו כדי לשמור אותו רלוונטי בקטגוריה, נדע רק לאחר שיוצג בגרסה המיועדת לשיווק מקומי.
פורסם לראשונה ב- 06.09.23
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות