60 עיתונאי רכב מ-23 מדינות אירופאיות בחרו את "רכב השנה" לשנת 2020. הבחירה הסופית התקיימה לאחר שצוות שופטים בכיר הכולל עיתונאי רכב משבע מדינות ומגזינים שקלל את כלל הבחירות. השופטים הבכירים מגיעים מאיטליה (מגזין Auto), בריטניה (מגזין Autocar), ספרד (מגזין Autopista), הולנד (מגזין Autovisie), צרפת (מגזין L'Automobile Magazine), גרמניה (מגזין Stern) ושוודיה (מגזין Vi Bilagare).
צפייה בתוכן רכב השנה באירופה: פיג'ו 208
בתחרות "רכב השנה" אין הבדלי קטגוריות בין הרכבים השונים והבחירה נעשית תוך שקלול ערכים חדשניים שהדגם מביא לשוק. למקצה הגמר הגיעו ב.מ.וו סדרה 1, פורד פומה, פיג'ו 208, פורשה טייקן, רנו קליאו, טסלה מודל 3, טויוטה קורולה.
את שלושת המקומות הראשונים על הפודיום תופסות מכוניות המציעות הנעות חשמל (בעוד ל-208 גם מנועי בעירה פנימית) – מה שמסתמן כמגמה ברורה עוד מהשנה שעברה, אז זכה בתואר יגואר i-Pace החשמלי. פיג'ו 208 השיגה את הציון המירבי בזכות 17 בחירות במקום הראשון מבין 60 עיתונאי הרכב, כאשר גם טסלה מודל 3 השיגה כמות בחירות זהה במקום הראשון.
זוהי זכיה שניה של פיג'ו מאז החלפת קו הדגמים, לאחר שה-3008 זכה בתואר רכב השנה לשנת 2017. בסך הכל עד היום זכתה פיג'ו 6 פעמים בתואר רכב השנה באירופה, כאשר לפני ה-3008 עשו זאת ה-308 בשנת 2014, ה-307 בשנת 2002, ה-405 בשנת 1988 וה-504 בשנת 1969. החברה האחות סיטרואן זכתה בתואר 3 פעמים בלבד.