אלפא רומיאו חשפה בתערוכת ז'נבה קונספט לרכב פנאי חדש העונה לשם טונאלה, שאמור להכניס את אלפא לקטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים-קטנים. ה-Tonale נקרא על-שם מעבר הרים בהרי האלפים האיטלקיים; ואם זה נשמע לכם מוכר, יש לכך סיבה: גם הסטלביו נקרא על שם מעבר הרים מפורסם הנמצא לא רחוק מטונאלה.
העיצוב של אלפא רומיאו טונאלה שואל מאפיינים מרכבי אלפא בעבר, כמו ה-GT והבררה המהממת. עיצוב חישוקי ה-21 אינץ' הענקיים מזכיר את זה של ה-33 סטרדלה. יחידת ההנעה היא היברידית-נטענת והוא הראשון מבין דגמי אלפא עם הנעה זו. מבחינת האבזור ניתן למצוא לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל 12.3 אינץ' ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.25 אינץ'.
יצרן נוסף מבית קונצרן פיאט-קרייזלר הוא ג'יפ המציג בתערוכה יחידות הנעה היברידיות-נטענות לדגם הרנגייד הקטן והקומפאס הקומפקטי.
לדגמי רנגייד PHEV וקומפאס PHEV מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטר ולצידו מנוע חשמלי. ההספקים עומדים על 190 או 240 כ"ס. הטווח החשמלי עומד על כ-50 ק"מ וניתן להאיץ עד למהירות של 130 קמ"ש עם המנוע החשמלי בלבד. ברנגייד, למשל, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-7 שניות (ג'יפ לא פרסמו בשלב זה נתון מדויק).
לדברי ג'יפ תוספת הסיוע מהמנוע החשמלית מסייעת להתנהגות כביש מהנה יותר וגם תורמת בתנאי נהיגת שטח, כאשר יש צורך ביחסי העברה נמוכים ומומנט גבוה. בנוסף ההנעה הכפולה eAWD עושה שימוש במנוע חשמלי הנמצא על הסרן האחורי ולא באמצעות גל הינע. כתוצאה מכך אין תלות בין הצירים וחלוקת המומנט יעילה יותר.
מיבואנית אלפא רומיאו וג'יפ לישראל נמסר כי בשלב זה לא ידוע מתי ג'יפ רנגייד PHEV וקומפאס PHEV יגיעו לישראל, אך אלפא רומיאו טונאלה יגיע לייצור בשנת 2021 ובהמשך גם לישראל.