רנו מגאן סדאן, המוכרת בשוק הישראלי כרנו גרנד קופה, עברה מתיחת פנים לפני כשנה וכעת החלה היבואנית, קרסו מוטורס, בשיווקה בישראל. העיצוב עודכן קלות בעוד שינויי המפרט זניחים. גם הפעם תוצע הגרנד קופה בגרסת דיזל בלבד וברמת גימור אחת, כאשר המחיר התייקר ב-7,000 שקלים ועומד כעת על 149,990 שקלים. רנו מגאן האצ'בק עברה מתיחת פנים לפני כשנתיים אך היא טרם הגיע לישראל ולמעשה מוצעת כאן רק בגרסת ה-RS הספורטיבית.
יחידות הנעה
רנו גרנד קופה המחודשת תוצע עם מנוע הדיזל המוכר מהדגם היוצא. הנפח עומד על 1.5 ליטרים וההספק על 116 כ"ס, נתון המומנט המירבי עומד על 27.5 קג"מ (שיפור של קג"מ אחד) הזמינים ב-1,750 סל"ד (250 סל"ד מוקדם יותר).
אל המנוע משודכת כבעבר תיבת כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.2 שניות (4 עשיריות איטית יותר) והמהירות המירבית עומדת על 190 קמ"ש (7 קמ"ש פחות). צריכת הדלק בתקן WLTP עומדת על 20.8 ק"מ לליטר (שיפור של 1.6 ק"מ לליטר) ואף דרגת הזיהום ירדה בשני מקומות ל-4.
רמת גימור
הגרנד קופה המחודשת תשווק גם כן ברמת הגימור Intense Plus הזהה למדי לדגם טרום מתיחת הפנים. השינויים העיקריים כוללים לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10" (7" אינץ' בעבר) ומסך מולטימדיה בגודל 9.3" לעומת 8.7" בדגם היוצא. נוסף לכך נמצא פריטים מוכרים כגון תאורת לד מלאה, ריפוד בד משולב עור, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מצלמת רוורס ועוד.
בתחום הבטיחות מערכת בלימת החירום האוטונומית מזהה כעת הולכי רגל, אך מערכת מעבר אוטומטי לאורות גבוהים אינה מוצעת עוד. לצידן ישנה התרעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת עייפות שהוצעו בדגם היוצא.
פורסם לראשונה ב- 05.12.21
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות