8 חודשים לאחר שהוצגה באירופה מתיחת הפנים של רנו טראפיק, מגיע הדגם המחודש לישראל. השינויים כוללים עדכון קל לעיצוב, מנוע 2.0 ליטרים וכאמור - תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. המחירים עומדים על 233,000 שקלים לגרסה המסחרית הסגורה, שתוצע בשתי מידות אורך, ו-245,000 שקלים לגרסת הנוסעים שמציעה 9 מקומות ישיבה. מדובר בהתייקרות של 15,000 שקלים בגרסת הנוסעים ו-26,000 שקלים בגרסה המסחרית בהשוואה לדגם היוצא, שנמכר עם מנוע 1.6 ליטרים ותיבת הילוכים ידנית.
השינויים בעיצוב כמעט זניחים, וכוללים מסגרת לד חדשה לפנסי החזית בצורת האות C ושבכה קדמית מעודכנת. בתא הנוסעים ניתן למצוא עיצוב מעודכן לקונסולה המרכזית, ידית ההילוכים וחלק מכפתורי השליטה. ברנו מצהירים גם על שיפור באיכות החומרים.
מפרט האבזור עשיר ביחס למקובל בקטגוריה וכולל בין היתר הנעה בכפתור, בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה עם מסך "7, מצלמת רוורס, תאורת לד מלפנים ו-5 כריות אוויר. מערכות בטיחות אקטיביות לא מוצעות, ובמקומן מתקינה היבואנית מערכת התרעה בהתקנה מקומית.
את מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטרים, שהוצע בהספקים של 120-125 כ"ס, מחליף מנוע 2.0 ליטרים חדש עם הספק של 170 כ"ס ומומנט של 38.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת 6 הילוכים. צריכת הדלק המוצהרת נעה בין 15.8 ל-16.4 ק"מ לליטר, נתונים דומים לאלו של הדגם היוצא.
לצפייה בכל דגמי רנו בישראל
פורסם לראשונה ב- 23.12.19
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות