"רנו לגונה? לא מכיר. זה במאי צרפתי, לא?".
הדור הראשון והשני של רנו לגונה לא עשו בישראל רושם רב ונמכרו בכמויות זניחות בהחלט. באירופה, לעומת זאת, הלגונה התבססה יפה מאוד בקטגורית המשפחתיות הגדולות והדור השלישי מנסה להמשיך את ההצלחה ואף להגדיל את המכירות.
כדי להשלים משימה זו, רנו השקיעו רבות בעיצוב סביבת הנהג ותא הנוסעים; עכשיו נראה כאילו המכונית שייכת לקטגוריה אחת מעל. בנוסף, המתלים הוקשחו, מה שמאפשר יכולת טובה יותר בפניות. קרלוס גוהן המנכ"ל הכל יכול של רנו וניסאן הצהיר שהלגונה החדשה היא מותר ברמות איכות גבוהות ביותר. בדיקות האיכות, לפי רנו, נמשכו חודשים ארוכים והביאו לדחיית ההשקה.
הלגונה מציעה מבחר של מנועי בנזין ודיזל. רק החזקים שבהם מוצעים גם עם תיבות הילוכים אוטומטיות, כך שהגרסה המקובלת בישראל (2.0 ליטר, 140 כ"ס) מוצעת רק עם תיבה ידנית. מעניין איך היבואן הישראלי יתמודד עם זה. מסיבה זו, מועד תחילת השיווק בארץ והמחירים עדיין לא ידועים.
רנו לגונה III. המשפחתית הגדולה החדשה של רנו.
לדגמי רנו בישראל- רנו
פורסם לראשונה ב- 30.11.07
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות