פעם היא הייתה נושא טוב לבדיחות. אבל בשנת 1998 נרכשה דאצ'יה הרומנית על-ידי רנו. ובשנת 2004 הושקה הדאצ'יה הראשונה של העידן החדשה - לוגאן. מכונית משפחתית שמבוססת על רכיבים של רנו. האיכות והבטיחות קפצו ליגה. בשנת 2006 הוצג באירופה הדגם השני במשפחה - גרסת סטיישן מוארכת של לוגאן המשפחתית, ספק מיניוואן. השם הוא לוגן MCV. בסיס הגלגלים הוארך ב-27 ס"מ והוא מסתכם ב-290 ס"מ מכובדים ביותר. נפח תא המטען לעומת זאת הוא סמלי למדי: 190 ליטרים. אבל אם מקפלים את שורת המושבים השלישית מקבלים נפח של 700 ליטרים.

רנו לוגאן MCV
המכונית תשווק בישראל החל מחודש פברואר 2009 במחיר שמכניס אותו היישר לקבוצה 2 - 110 אלף שקל. שימו לב: לוגאן MCV תגיע עם תיבת הילוכים ידנית בלבד. תיבת אוטומטית תגיע כנראה בשלב מאוחר יותר. לוגאן MCV תוצע לקהל עם שני מנועים: בנזין 1.6 ליטר ו-105 כ"ס או דיזל 1.5 ליטר ו-70 כ"ס. המכונית דורשת, כמו דגמי רנו, טיפול שוטף רק פעם ב-30 אלף ק"מ וחובבי השטח ישמחו לדעת שמרווח הגחון הוא 15.5 ס"מ - גבוה יותר בכ-2 ס"מ ממשפחתית רגילה.
לדגמי רנו בישראל - רנו
פורסם לראשונה ב- 14.03.08
למאמר זה התפרסמו 10 תגובות