דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו מגאן היברידית: בישראל עוד השנה

Getting your Trinity Audio player ready...

הדור הנוכחי של רנו מגאן, הרביעי במספר, הגיע לישראל באופן חלקי בלבד: גרסת ההאצ'בק שלו, שתופסת את מרבית המכירות באירופה, נחתה רק לאחרונה ורק בגרסת ה-RS הספורטיבית; הגרסה העיקרית שנמכרת אצלנו היא הסדאן, שמכונה גם בשם גרנד קופה, ולצידה מוצעת בארץ גם הסטיישן עם מנוע דיזל בלבד. כעת חושפת רנו מתיחת פנים לדגם, כולל גרסת פלאג-אין הייבריד מסקרנת שתגיע ארצה לקראת סוף השנה הנוכחית.
 
רנו מגאן

בעיצוב של המגאן חלו שינויים קלים בלבד, עם פנסי ערפל חדשים ששוכנים בתוך כונסי אוויר מעודכנים, הפגוש הקדמי השתנה קלות והגריל הפך נמוך יותר ואילו תאורת לד מוצעת כעת כסטנדרט - ומציעה יכולת הארה משופרת בכ-30% ביחס לתאורה הרגילה. מאחור ניתן להבחין בדיפיוזר שונה ובתאורת איתות דינאמית. כמו כן, 3 צבעים חדשים הצטרפו ל-7 הקיימים - צבע נחושת ושני גווני אפור.

בתא הנוסעים השינוי מורגש יותר, עם מסך אנכי גדול מבעבר - 9.3 אינץ' גודלו - שמציע גם מערכת הפעלה שונה. כפתורי המיזוג קיבלו עיצוב חדש וקל יותר לתפעול וכאופציה יוצע לראשונה לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך 10.2 אינץ'.

בתחום הבטיחות מציגה רנו שיפורים קלים, ובהם בקרת שיוט אדפטיבית המסוגלת לפעול באופן אוטונומי-חלקי על כבישים מהירים ובפקקי תנועה, בטווח המהירויות שבין 0 ל-160 קמ"ש. בנוסף מציעה המגאן מערכת משופרת לניטור שטחים מתים במראות עם טווח זיהוי רחב מבעבר.

הבשורה המעניינת ביותר של מתיחת הפנים היא ללא ספק רנו מגאן פלאג-אין הייבריד, שתוצע בשלב הזה רק בגרסת הסטיישן. הגרסה הזו מצוידת במנוע בנזין יעודי בנפח 1.6 ליטרים, שאליו משודכים צמד מנועים חשמליים. ההספק הכולל של המערכת עומד על 160 כ"ס ואילו סוללת 9.8 קוט"ש מעניקה למגאן טווח נסיעה חשמלי לחלוטין של 50 קילומטרים במהירות מירבית של 135 קמ"ש. בתנאים עירוניים הטווח עשוי להגיע עד ל-65 ק"מ. 
 
רנו מגאן

הוספת המערכת החשמלית צמצמה את נפח תא המטען (ולכן כנראה התאפשרה רק בגרסת הסטיישן). הנפח בגרסה ההיברידית-נטענת עומד על 434 ליטרים בלבד, זאת לעומת 580 ליטרים בגרסאות ההנעה המסורתיות.

בנוסף לגרסה ההיברידית-נטענת, תמשיך המגאן להימכר עם מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטרים, בהספקים שבין 100 ל-160 כ"ס, וכן עם מנועי הדיזל המוכרים. בסוף השנה תצטרף להיצע גם גרסת 1,000 סמ"ק טורבו-בנזין עם 120 כ"ס, אך זו תשודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד.
 
רנו מגאן

בגרסת ה-RS הספורטיבית הציגה רנו שיפור קל בביצועים עם תוספת של 3 קג"מ למומנט, שכעת יעמוד על 42.8 קג"מ. ההספק נותר על 300 כ"ס ובנוסף מצהירים ברנו על תוספת של שסתום מכאני למערכת הפליטה, לטובת צלילים ספורטיביים יותר.

לצפייה בכל דגמי רנו בישראל

פורסם לראשונה ב- 04.02.20

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה