רנו מגאן מתחדשת במנוע טורבו-דיזל חדש, רגע לפני מתיחת פנים שעתידה להיחשף בזמן הקרוב. בנוסף משיקה רנו גרסה במהודרה מוגבלת לרנו מגאן סטיישן.
המנוע החדש מצטרף למנועי ה-1.3 ליטר בנזין וה-1.5 ליטר דיזל. מדובר במנוע לוגם סולר בנפח 1,749 סמ"ק ובהספק של 150 כ"ס (כ-35 כ"ס יותר ממנוע ה-1.5 ליטר) ועם מומנט מירבי העומד על 34.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבה כפולת מצמדים בעלת 6 הילוכים (לעומת 7 הילוכים במנוע ה-1.5 ליטר).
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.3 שניות (9.5 שניות בסטיישן) והמהירות המירבית עומדת על 205 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב (בתקן WLTP) עומדת על 21.2 ק"מ לליטר. בשלב זה מנוע הדיזל החדש לא צפוי להגיע לישראל, אך בהמשך הוא צפוי להגיע לדגמים נוספים של קבוצת רנו-ניסאן - כך שלא נופתע אם נזכה לפגוש אותו בדגמים כמו ניסאן אקסטרייל, שם הוא עשוי להחליף את מנוע הדיזל הבכיר בנפח 2.0 ליטרים.
בנוסף למנוע החדש, מציגה רנו גם מהדורה חדשה למגאן סטיישן. מדובר בגרסת "לימיטד" במהודרה מוגבלת הכוללת חישוקים קלים בגודל 17 בחיתוך יהלום, חלונות אחוריים כהים, מראות צד מתקפלות חשמלית בצבע שחור ותגי Limited. גם במקרה הזה אנו לא צפויים לפגוש בישראל את הגרסה החדשה.
לדגמי רנו בישראל - רנו
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות