עברה לאחרונה מתיחת פנים קלה. בחזית הרכב הוגדל הסמל והשתנו מעט הפנסים, במטרה ליצור חזית ברורה ומבודלת המזכירה את זו של הקליאו החדשה. אבל מעבר לשינוי החזותי, רנו מגאן סטיישן מקבלת תוספת מעניינת לא פחות - מנוע טורבו-בנזין בנפח 1,200 סמ"ק, עם ביצועים עדיפים על מנוע הדיזל ומחיר נמוך יותר.
רנו מגאן סטיישן תצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח 1,200 סמ"ק, אך עם הספק עדיף על זה שמנפק המנוע הזה ברנו קליאו וברנו קפצ'ור: 132 כ"ס לעומת 120 כ"ס. תיבת ההילוכים היא אותה תיבה שמוכרת ממנועי הדיזל, רובוטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. עם המנוע החדש מציגה המגאן סטיישן ביצועים לא רעים, עם תאוצה של 9.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, בדרך למהירות מירבית של 190 קמ"ש.
צריכת הדלק, כמובן, פחות טובה מזו של גרסת הדיזל - אך עדיין לא רעה בפני עצמה. נתוני היצרן מדווחים על 17.8 ק"מ לליטר בממוצע (קבוצת זיהום 4), זאת לעומת 23.8 ק"מ לליטר בגרסת הדיזל (קבוצת זיהום 13).
ברשימת האבזור לא חלו שינויים. גרסת ה"אקספרסיון", במחיר של 127,900 שקל, כוללת בין היתר בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', חיישני חניה, גשם ותאורה, חישוקים קלים ועוד. גרסת ה"PSR" (Panoramic sun roof) כוללת בנוסף, כמה מפתיע, גג שמש פנוראמי - וגם כרטיס חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח. מחירה של גרסה זו עומד על 131,900 שקל.
לדגמי רנו בישראל -
רנו
פורסם לראשונה ב- 21.07.14
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות