יבואנית רנו החלה בשיווק המגאן סטיישן עם מנוע מעודכן ומערכות בטיחות אקטיביות לצד ויתור על מספר פרטי אבזור. המחיר הוזל ב-1,000 שקלים
מאת: רן סגל
פורסם 01.12.19
הדור הרביעי של רנו מגאן הוצג בגרסת הסטיישן בשנת 2016 והגיע לישראל כשנתיים מאוחר יותר - אך עד כה לא הוצע עם מערכות בטיחות אקטיביות. כעת החלה היבואנית בשיווק גרסה מעודכנת למגאן סטיישן שכוללת עדכון ליחידת ההנעה, שינוי אבזור קלים ותוספת מתבקשת של מערכות בטיחות. באותה נשימה נזנחה גרסת הכניסה Life והמגאן סטיישן משווקת ברמת הגימור ZEN בלבד - אך מחירה הוזל ב-1,000 שקלים ועומד על 135,990 שקלים.
יחידת ההנעה המעודכנת עושה שימוש באותו מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטרים, אך כעת הוא מפיק 6 כ"ס יותר (116 כ"ס) ו-26.5 קג"מ (קג"מ אחד יותר) שזמינים כעת ב-2,000 סל"ד (250 סל"ד מאוחר יותר). המנוע משודך כעת לתיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים (6 בעבר) ובנוסף לכך ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ב-1.8 שניות ומתייצבת על 10.9 שניות. המהירות המירבית עומדת כעת על 194 קמ"ש (188 קמ"ש בעבר).
בעקבות עדכון תקני מדידת צריכת הדלק החדשים חל שינוי גם בנתונים אלו וצריכת הדלק המשולבת עומדת כעת על 23.8 ק"מ לליטר, לעומת 27 ק"מ לליטר בעבר.
גרסת ה-ZEN המעודכנת מוסיפה למפרט חיישני חניה קדמיים ומערכות בטיחות מתקדמות מקוריות הכוללות התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. לצד זאת היא נפרדת מהחישוקים הקלים, המראה הפנימית נגד סנוור והגג הפנורמי - אך תמשיך להציע בקרת אקלים עם פתחי מיזוג לאחור, חיישני גשם ותאורה וכניסה והנעה ללא מפתח.
לצפייה בכל דגמי רנו בישראל
פורסם לראשונה ב- 01.12.19
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות