רנו קדג'אר, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרן הצרפתי, הוצג בשנת 2015 כמתחרה לקיה ספורטז' וניסאן קשקאי - וכעת רנו מציגה את מתיחת הפנים שלו. רנו מציינים כי חלו שיפורים בתחומי הנוחות, הנדסת האנוש וכן הושג שיפור בביצועים הודות למנועי בנזין ודיזל חדשים.
מידותיו של הקדג'אר המחודש אינן שונות, אך ישנו עיצוב חדש לפנסים הקדמיים עם נורות איתות ופנסי ערפל מסוג לד, גריל עם גימור כרום ופגוש קדמי בעיצוב חדש. מאחור המצב דומה עם פגוש חדש, פנסים בעיצוב פנימי חדש ונורות האיתות גם הן מסוג לד. בנוסף יוצע הקדג'אר המחודש עם חישוקי 17 או 19 אינץ' חדשים יחד עם 3 צבעים חדשים; ירוק "עצבני", כחול "ברזל" ואפור "הררי".
פנים הרכב קיבל עיצוב חדש למערכת המולטימדיה ולפקדי מערכת המיזוג כמו גם גימורי כרום למסגרות פתחי המיזוג, ידיות הדלתות ולקונסולה המרכזית. פקדי החלונות עם תאורה בהירה יותר להבחנה בתנאים חשוכים. המושבים עוצבו מחדש וכוללים כוונון לאורך המושב, ספוג בצפיפות כפולה ותמיכה צידית משופרת. חידושים נוספים כוללים מאווררים משופרים להזרמת אוויר למושב האחורי, מחזיקי כוסות מתכווננים, התאים בדלתות הקדמיות גדולים יותר, תאורה נוספת לתא שלפני ידית ההילוכים ובנוסף יוצעו צבעים חדשים לריפודים.
אבזור הנוחות בקדג'אר המחודש כולל כעת מערכת מולטימדיה הכוללת פונקציית שיקוף, קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. היושבים מאחור יהנו משני שקעי USB ותאורה בספי הדלתות לכניסה קלה בתנאי תאורה חשוכים.
מנוע וביצועים
רנו קדג'אר המחודש מקבל מספר מנועים חדשים. המנוע הראשון הוא מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטר, שהוצג לראשונה בסניק שאינה מיובאת ארצה ופותח בשיתוף פעולה עם מרצדס. המנוע בעל 4 צילינדרים ובשני הספקים - 140 או 160 כ"ס. שתי הגרסאות מוצעות עם תיבה ידנית או רובוטית כפולת מצמדים.
המנוע השני הוא מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר והוא מציע כעת 115 כ"ס (5 כ"ס יותר) ו-26.5 קג"מ (1 קג"מ יותר). תחילה ישווק בשידוך לתיבה ידנית ובהמשך תוצע גם תיבה רובוטית כפולת מצמדים.
מנוע דיזל נוסף בהספק של 150 כ"ס (30 כ"ס יותר) משודך לתיבה ידנית ויציע הנעה קדמית או כפולה שנלקחה היישר מהשותפה הוותיקה – ניסאן. ההנעה הכפולה תציע אפשרות להנעה קדמית בלבד, מצב אוטומטי ומצב נעילה לדיפרנציאל המרכזי (50/50 בין הציר הקדמי והאחורי) שפעיל עד למהירות של 40 קמ"ש.
אפרופו שטח - זווית הגישה עומדת על 17 מעלות, זווית הנטישה על 25 מעלות ומרווח הגחון עומד על 20 ס"מ. לטויוטה לנדקרוזר עדיין אין סיבה לחשוש...
מקרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, טרם נמסרו פרטים אודות ההגעה לישראל של רנו קדג'אר המחודש.
לדגמי רנו בישראל – רנו
פורסם לראשונה ב- 12.09.18
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות