חודש אחרי שהציגה את מתיחת הפנים של רנו קליאו במהדורות הרגילות שלה, חושפת היצרנית הצרפתיה את מתיחת הפנים של רנו קליאו ספורט בשלוש גרסאות שונות, או ליתר דיוק ארבע. תיכף נסביר.
כמו בקליאו הרגילה, אין שינויים מרחיקי לכת גם בקליאו הספורטיבית. בחוץ השינויים נעוצים ביחידות התאורה החדשות שמקבלות פנסי לד ופנסי ערפל - ממש מגניבים למען האמת - בתבנית דגל שחמט, וחישוקים בעיצוב חדש. הפרופיל והישבן נותרו ללא שינוי.
בפנים השינוי קטן עוד יותר וכולל רק את הורדת חלקי הפלסטיק מההגה. מבט שני בתמונות הפנים חושף שרנו החליטה שלא לוותר על תיבת ההילוכים הרובוטית והיא תמשיך להיות היחידה המוצעת. מצטערים, חובבי התיבה הידנית.
בשאר האספקטים נותרה הקליאו ללא שינוי. היא ממשיכה להציע גרסאות RS ו-Cup עם 200 כ"ס, וגרסת Thropy עם 220. גרסת ה-RS מקבלת חישוקי 17 או 18 אינץ' והיא למעשה גרסת הכביש של המכונית. גרסת Cup המוקשחת מוותרת על חישוקי ה-17 ונשארת רק עם 18 אינץ', ואותה מכנה רנו "השילוב המושלם בין מסלול לכביש". גרסת Trophy מגדילה כאמור את ההספק, מקבלת שלדה קשיחה עוד יותר המונמכת ב-2 ס"מ מלפנים ו-1 מאחור ונפטרת מגזי הפליטה שלה דרך אגזוז של חברת אקרופוביץ' הנודעת.
אז מי זאת הגרסה הרביעית ההיא אתם בטח שואלים? ובכן, גם גרסת ה-GT-Line, שמקבלת את מנוע ה-1.2 ליטר של הקליאו הרגילה לצד מתלים שכוילו בשיתוף חטיבת רנו ספורט, מתחדשת ומקבלת את הטיפול הקוסמטי, אולם רנו לא נותנת בשלב זה נתונים נוספים אודותיה.
מחברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, נמסר למערכת iCar כי רנו קליאו צפויה להגיע לישראל באוגוסט הקרוב בגרסאותיה הרגילות ולקראת סוף השנה בגרסת הספורט.
לדגמי רנו בישראל -
רנו
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות