רנו קנגו הוצג לראשונה בשנת 1997 ועשור מאוחר יותר הוצג הדור השני, שבימים אלו חוגג "בר מצווה". כעת סוף סוף מציגה רנו את הדור השלישי של הטנדרון הפופולארי, המתחרה הכמעט נצחי של סיטרואן ברלינגו. מהיבואנית קרסו מוטורס נמסר כי רנו קנגו החדש צפוי להגיע ארצה לקראת סוף שנת 2021.
עיצוב מכונית מסחרית הוא אתגר, שכן השימושיות גוברת על האוונגרד. המקרה של הקנגו לא שונה, אם כי הוא נראה מודרני ועדכני מהדור היוצא. החזית מזכירה את זו של הקולאוס למשל כאשר בשבכה הקדמית שולבו גימורי כרום המשתלבים עם תאורת הלד וישנם מאפיינים המזכירים ג'יפונים, כגון גימור כסף בחלקו הקדמי של הפגוש. כמו כן נבחין בקו כתפיים רחב יותר הנמשך מהכנפיים הקדמיות וכן בבליטות על מכסה המנוע.
לגרסאות הנוסעים פגושים בצבע הרכב, עוד כמה נגיעות כרום בפגוש הקדמי ומסילות גג, והן נעדרות את פסי ההגנה הצידיים בצבע שחור ונהנות מחישוקים מעוצבים יותר.
בגרסאות הוואן המסחריות רנו "הורידו" את הקורה האמצעית ליצירת פתח העמסה צידי ברוחב של 141.6 ס"מ (כפול מזה של הדגם הנוכחי). חידוש נוסף נוגע לעיגוניים יעודיים שהותקנו בדופן הפנימית של הרכב ומאפשרים הובלת חפצים ארוכים ומפנים שטח מרצפת המטען.
יחד עם גרסאות הוואן והנוסעים, רנו קנגו יוצע בשני אורכי מרכב, כאשר לגרסה הקצרה נפח העמסה של 3,300-3,900 ליטרים ואילו לגרסה הארוכה נפח העמסה של 4,200-4,900 ליטרים.
מבפנים הקנגו החדש כבר מציג אווירה "פרייבטית" יותר. עם הגה עדכני בעל כפתורי שליטה על בקרת השיוט, מחשב הדרך והדיבורית, מסך מולטימדיה צף ומתחתיו "פסנתר" כפתורים.
לצד הקנגו החדש רנו מחזירה לחיים את השם רנו אקספרס. בעוד הקנגו ייוצר בצרפת, לאקספרס עיצוב שונה במעט, מבפנים הוא פשוט יותר ובעצם זוהי גרסה של רנו לטנדרון המוכר דאצ'יה דוקר, וכמוהו גם האקספרס ייוצר במרוקו (לשיווק גלובאלי).
יחידות הנעה
בשלב זה רנו לא מסרו פרטים מלאים על יחידות ההנעה אך ציינו כי הקנגו החדש יציע מנועי בנזין ודיזל, תיבות ידניות או אוטומטיות וכמו קודמו, גם לו תוצג גרסה חשמלית.
אבזור ובטיחות
רנו קנגו יציע מגוון רחב של אביזרים לבחירה, בהם כניסה והנעה ללא מפתח, מסך מולטימדיה (קטן יותר ב"אקספרס"), משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים מחוממים, ריפוד בד משולב עור, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים ומחשב דרך צבעוני (מחשב דרך רגיל וקטן יותר ב"אקספרס"). כמו כן רנו קנגו יציע מראה פנימית דיגיטלית, כך שגם כאשר הרכב בתפוסה מלאה הנהג יוכל לראות את המתרחש מאחור.
בתחום הבטיחות ישנה מערכת בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת ובקרת נגרר.
פורסם לראשונה ב- 12.11.20
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות