כמעט 2.2 מיליון יחידות של הרנו קנגו הנוכחית התגלגלו מפס הייצור של מאז 1997 – הישג רציני בהתחשב, שהמכונית כמעט לא עברה שינויים מהותיים בעשר שנותיה. אבל השנה הגיע גם תורה והיורשת מכוונת אל קהל הרבה יותר מפונק ובררני. יש לה מראה יותר מוצק, רחב ומאוזן משל קודמתה הצרה והגבוהה, שמשה קדמית פנוראמית ונטויה בחדות נוסח רכבי MPV מודרניים ו"פרצוף" רב הבעה, שמזכיר את הטווינגו והקליאו. תא הנוסעים גדול ומרווח מבעבר בזכות בסיס גלגלים, שהוארך ל-2.7 מ' ותכנון חכם של המושבים. נפח ההטענה הבסיס עומד על 660 ליטר אך בהינף מתג אפשר לקפל את המושב האחורי לרצפה ולהשיג נפח של עד 2860 ליטר. איכות הדיפונים בתא הנוסעים שופרה משמעותית וכך גם אופציות הבטיחות, שכוללות בין השאר מערכת ESP ושלל כריות אוויר. באגף המנועים יוצע בשלב הראשון מנוע 1.5 ליטר טורבו-דיזל בשלושה הספקים: 105 כ"ס, 85 כ"ס ו-70 כ"ס. שתי גרסאות ההספק האחרונות יהיו "ירוקות" כלומר עם פליטת CO2 נמוכה מאד, שעשויה להעניק להן בארץ זיכוי מס "ירוק" (אם וכאשר יתקבל המיסוי)

רנו קנגו החדשה
לדגמי רנו בישראל- רנו
פורסם לראשונה ב- 01.01.08
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות