אחרי הגרסה המיקרו-היברידית,
רנו קפצ'ור מגיע לישראל כעת גם עם הנעה היברידית מלאה שמבטיחה חיסכון של 27% בצריכת הדלק. המחיר מתחיל ב-160 אלף שקלים, יקר ב-25 אלף שקלים ממחירו של קפצ'ור רגיל וזהה באופן תמוה למחירו של רנו ארקנה ההיברידי - שגדול מהקפצ'ור משמעותית.
הקפצ'ור הייבריד מצויד ביחידה המוכרת של
רנו המשלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר (90 כ"ס) ומנוע חשמלי (50 כ"ס) עם הספק משולב של 143 כ"ס (3 כ"ס יותר מגרסת הטורבו 1.3 ליטר). הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים עם ארבעה יחסי העברה למנוע הבנזין ושניים למנוע החשמלי, עם גלגלי שיניים ישרים (ללא סינכרו) וללא מצמדים. מעבר בין יחסי העברה מתבצע באמצעות מנוע חשמלי נוסף המשמשת גם כמתנע וגנרטור.
לעומת גרסת הבנזין, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.6 שניות, איטית ב-1.4 שניות, והמהירות המירבית עומדת על 170 קמ"ש (26 קמ"ש פחות). הסוללה בנפח של 1.2 קוט"ש, בדומה להיברידיות אחרות וצריכת הדלק המשולבת מציגה חיסכון של 27% ועומדת על 20.8 ק"מ לליטר.
הקפצ'ור הייבריד ישווק בשלוש רמות גימור, כמעט וזהות לאלו של גרסת הטורבו.
בגרסת הכניסה "אינטנס" המפרט כולל מסך מגע בגודל "7, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים עם פתחי מיזוג לאחור, הגה מחומם עם שליטה על העברת ההילוכים ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל "7 (לעומת לוח מחוונים רגיל בגרסת הבנזין).
גרסת הביניים "אקזקיוטיב" (170 אלף שקלים) תקנה לכם פונקציית Auto-Hold לבלם היד, בורר הילוכים אלקטרוני, שקעי USB מאחור, מראה נגד סנוור, בורר מצבי נהיגה, תאורת אווירה, שילוב עור במושבים ומגדיל את החישוקים מ-"17 ל-"18. לצד זאת היא נפרדת ממסך המגע הגדול "9.7 ומסתפקת בזה הקטן של גרסת הכניסה.
לגרסה הבכירה אדישן 1 (עולה 177 אלף שקלים) מתווסף גג פנורמי בלבד.
בתחום הבטיחות בכל רמות הגימור יש בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית. הגרסאות הבכירות מוסיפות אורות גבוהים אוטומטיים ומערכת זיהוי תמרורים.
פורסם לראשונה ב- 10.01.23
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות