איך אומרים רנו קפצ'ור ברוסית? ובכן, מסתבר שבדיוק אותו דבר, רק שאת ה-C מהקפצ'ור שלנו, מחליפה K. רנו חושפת ספק מתיחת פנים ספק דגם חדש לחלוטין של הקפצ'ור ומייעדת אותו בעיקר לשוק הרוסי, שם הוא ישווק לצד דגמי דאצ'יה שנמכרים תחת מותג רנו.
אז למה ספק מתיחת פנים ספק דגם חדש? כי היצרנית אמנם משתמש בכמה הזדמנויות בהודעה לעיתונות במילה "חדש", אך הביטוי הזה שגור בפיהן של יצרניות גם כאשר הן חושפות מתיחות פנים, ואילו כאשר יוצאים לעולם דגמים חדשים - הן לרוב עושות שימוש בביטוי "כל-חדש".
גם השינויים בעיצוב של הקפצ'ור אינם מרחיקי לכת, בייחוד על רקע הצגת הדור החדש של דגמי רנו - המגאן, הסניק והטליסמן החדשות, שקיבלו עיצוב ששונה באופן מובהק מזה של דגמי הדור הנוכחי. תא הנוסעים של הקפצ'ור בכלל נותר כמעט זהה לחלוטין, כשההבדל העיקרי הוא הסרת פיסות הפלסטיק המבריק מגלגל ההגה (מהלך מבורך אם תשאלו אותי). ההבדלים העיקריים בעיצוב הם פנסי תאורת יום ופנסי אחוריים חדשים. סה טו.
להיצע המנועים רנו אינה מתייחסת בשלב זה, כך שאלה מהדור הנוכחי צפויים להמשיך לשמש אותו. אלה יהיו כנראה 1.2 ליטר טורבו בנזין עם 118 כ"ס ו-20.9 קג"מ, ו-1.5 ליטר טורבו דיזל עם 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ. בתמונות ניתן לראות ידית של תיבת הילוכים ידנית עם שש מהירויות, ושל אחת ללא סימוני הילוכים - היא ככל הנראה הידית של התיבה כפולת המצמדים מהדגם הנוכחי.
אבל מה שכן שונה באופן מהותי למדי, הם הממדים. אורכו של ה"קפצ'ור עם K" הוא 433.3 ס"מ, 21.1 ארוך יותר מ-412.2 הס"מ של ה"קפצ'ור עם C". גם בשאר הממדים המצב דומה, הקפצ'ור החדש רחב יותר ב-3.5 ס"מ (181.3), גבוה ב-4.7 ס"מ (161.3) ובסיס הגלגלים שלו ארוך ב-6.8 ס"מ משמעותיים מאוד. גם מרווח הגחון צמח, אם כי ב-8 מ"מ זניחים למדי והתווספה גם מערכת הנעה כפולה, לא לשטח, אלא על מנת להתמודד עם תנאי מזג האוויר הקשים ששוררים ברוסיה.
מחברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, נמסר כי אין תוכניות לייבא את הדגם ארצה.
לדגמי רנו בישראל -
רנו
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות