בשנים האחרונות שברולט התנערה מהתדמית האמריקאית וייצרה במפעלים הקוריאניים מספר דגמים גלובאליים כמו הקרוז והסוניק, אבל אם מישהו חשב ששברולט הופכת ליונדאי - יש מספר דגמים שיוכיחו אחרת. הקורבט היא כנראה האייקון הכי אמריקאי של שברולט, אבל גם ל
שברולט אימפלה שמור מקום של כבוד בספרי ההיסטוריה, כמכונית שהושקה לראשונה בשנת 1958 והצליחה לתרגם לברזל ועור את החלום האמריקאי. כעת מגיעה לישראל האימפלה החדשה, עם מתכון אמריקאי למהדרין.
להשוואת נתונים מול המתחרות מבית ג'נרל מוטורס: שברולט אימפלה מול ביואיק לה קרוס וקדילאק ATSשברולט אימפלה משתרעת לאורך של 511 ס"מ - יותר מב.מ.וו סדרה 7 (!). עם זאת, בסיס הגלגלים עומד על 283 ס"מ - בדיוק כמו של מאזדה 6. המשמעות היא שסרחי העודף תופסים כמעט חצי מאורך הרכב, אך המרווח הפנימי עדיין צפוי להיות טוב יחסית. המנוע, בגרסה שתשווק בישראל, הוא V6 בנפח 3.6 ליטרים. אותו מנוע קיים גם בביואיק לה קרוס, ובאימפלה הוא מציג הספק של 30
5 כוחות סוס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם 6 יחסי העברה. על אף המשקל הרב של הרכב (למעלה מ-1,700 ק"ג) האימפלה תאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות קצרות, ותצרוך ליטר דלק לכל 10.9 קילומטר על פי נתוני היצרן.
רשימת האבזור, כמיטב המסורת האמריקאית, עשירה במיוחד. גרסת ה-LT תעלה 219,900 שקל ותכלול 10 כריות אוויר, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, התנעה בשלט רחוק, מסך מגע מקורי, דיבורית בלוטות', חיבורים לנגני שמע, מושבים עם כוונון חשמלי ואינספור גימורי כרום. גרסת ה-LTZ תעלה 249,900 שקל ותכלול בנוסף גם גלגל הגה עם כוונון חשמלי, חישוקי 19 אינץ', מערכות התראה על סטיה מנתיב, שמירת מרחק וזיהוי "שטח מת", כפתור התנעה, גג שמש פנוראמי, מצלמת רוורס, מושבי עור מקוררים ומחוממים ועוד.
לדגמי שברולט בישראל -
שברולט
פורסם לראשונה ב- 14.07.13
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות