אחרי שהחזירה לחיים את השם האיקוני שברולט בלייזר, מתעורר לתחיה גם הטרייל בלייזר - הפעם לא כרכב שטח גדול וקשוח, אלא כג'יפון קומפקטי במימדים דומים לאלו של סיאט אטקה, ניסאן קשקאי, סובארו XV ומאזדה CX30. בימים אלו מתחילה היבואנית UMI לשווק בישראל את רכב הפנאי החדש, שנה וחצי לאחר שנחשף בארה"ב. הייצור יתבצע במפעלי שברולט בדרום קוריאה.
שברולט טרייל בלייזר ישווק בישראל עם מנוע אחד מתוך שניים שמציעה היצרנית. מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטרים, עם הספק מירבי של 155 כ"ס ומומנט של 24.2 קג"מ. גם המנוע וגם פלטפורמת הרכב הם חדשים לחלוטין בג'נרל מוטורס, אך אנשי היבואנית ידעו לספר כי בעתיד הקרוב הם יופיעו גם בדגמים נוספים של שברולט.
גרסאות ההנעה הקדמית מצוידות בתיבת הילוכים רציפה ומסיימות את המיאוץ ל-100 קמ"ש בתוך 8.5 שניות, בעוד גרסת ההנעה הכפולה משודכת לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ומאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 9.1 שניות.
את הטרייל בלייזר ניתן יהיה לרכוש ב-4 רמות גימור שונות. בכל הגרסאות ישנו מפרט זהה של אביזרי בטיחות, הכולל 10 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית מבוססת מצלמה הפעילה עד למהירות של 80 קמ"ש ומזהה גם הולכי רגל, בקרת סטיה מנתיב עם תיקון היגוי אקטיבי, ניטור שטחים מתים במראות הצד, התרעת תנועה חוצה מאחור ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. מערכת בקרת שיוט אדפטיבית לא זמינה באף אחת מהגרסאות.
גרסת ה-LS הבסיסית, שמיועדת בעיקר לציי הרכב, כוללת מעבר לאביזרי הבטיחות גם מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ', חישוקי "17 קלים, מצלמת רוורס, חיישני חניה מאחור ובלם יד חשמלי.
גרסת ה-LT פלוס מגדילה את המסך ל-8 אינץ' ומוסיפה למפרט גם שני שקעי USB ושקע 230 וולט מאחור, בקרת אקלים, כוונון חשמלי למושב הנהג, חימום למושבים הקדמיים, מראה נגד סנוור, כניסה והנעה ללא מפתח, הנעה מרחוק ופסי גגון.
גרסת ה-LTZ כוללת בנוסף גם גג שמש פנוראמי ודלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהושטת רגל, ואילו גרסת ה"אקטיב" כפולת ההנעה מוסיפה ריפוד משולב חומר דמוי עור, צביעה דו גוונית עם גג בלבן או בברונזה ועוד מספר פריטי עיצוב.
שברולט טרייל בלייזר - מחירים:
שברולט טרייל בלייזר LS יעלה 148,990 שקלים
שברולט טרייל בלייזר LT+ יעלה 153,990 שקלים
שברולט טרייל בלייזר LTZ יעלה 161,990 שקלים
שברולט טרייל בלייזר ACTIV 4X4 יעלה 173,990 שקלים
בתחילת 2021 תשיק שברולט גרסאות חזקות יותר לקמארו, ובהמשך השנה צפויה לנחות כאן סוף סוף שברולט קורבט ביבוא סדיר, לצד הטנדר שברולט קולורדו בגרסה קיצונית ורכב הפנאי-שטח הגדול שברולט טאהו.
בעוד מחירו של הטרייל בלייזר ישאר דומה גם לאחר עדכון נוסחת המס הירוק בינואר הקרוב, אחיו הגדול שברולט אקווינוקס צפוי להתייקר בשיעור של כ-3,000 שקלים, ואילו גרסת ה-LS הבסיסית עשויה לצאת מההיצע - כך שמחיר הכניסה לדגם יתקרב ל-170,000 שקלים, מה ש"יפנה מקום" לטרייל בלייזר.
מבחן דרכים ראשון לשברולט טרייל בלייזר יתפרסם כאן בקרוב מאוד.
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות