שברולט סילברדו הגדול יוצע מעתה גם בגרסת ZR2, עם מגוון רחב של שיפורי שטח. כל הפרטים בפנים
מאת: ניר בן זקן
פורסם 16.04.23
בקצרה:
- אחרי הקולורדו, גם הסילברדו ZR2 בדרך לישראל
- השיפורים הם במתלים, בצמיגים ובזוויות המרכב
- יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי
בשברולט החליטו לטפל באחת מנקודות התורפה של הסילברדו, והציגו גרסה משופרת לשטח בשם ZR2 - בדומה לגרסה המקבילה של הקולורדו הקטן יותר. בכך אמור הסילברדו להתחרות גם בגרסאות המקבילות של המתחרים, פורד F250 טרמור וראם פאוור ואגון. מהיבואנית נמסר כי הגרסה החדשה של שברולט סילברדו צפויה להגיע לישראל במהלך השנה הבאה.
השינויים המשמעותיים הם למערך המיתלים, עם זרועות שונות מלפנים ובולמי זעזועים של מולטימאטיק DSSV. לקשר עם הקרקע אחראים צמיגי שטח של גודייר (טריטורי MT) במידה גדולה מזו של הגרסה הרגילה ("35 לעומת "33). שינויים שמגביהים את המרכב ב-38 מ"מ (29.5 ס"מ) ומאפשרים זווית גישה גדולה ב-8.5 מעלות (32.5 ס"מ), בין היתר הודות לפגוש קדמי שונה. יש גם מיגון גחון ונוספו מגני סף.
ביחידת ההנעה אין שינוי. עדיין עם מנוע "דורמאקס", V8 טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר (470 כ"ס), תיבת 10 הילוכים של אליסון ותיבת העברה המאפשרת בחירה בין הנעה אחורית לכביש, כפולה אוטומטית המעבירה כוח לפנים כשנדרש לכביש רטוב, כפולה לשטח והילוך כוח. כן נוספו נעילה לדפרנציאל האחורי ומצב "שטח" בבורר הנהיגה, המתאים את המערכות האלקטרוניות (ABS, בקרת משיכה ובקרת יציבות) לתנאי אחיזה נמוכים.
פורסם לראשונה ב- 16.04.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות