, שהוצג בתערוכת דטרויט לפני כשנה וחצי. ביחס לדור הקודם, השינויים מינוריים: העיצוב החיצוני נותר כוחני ונוצץ, והמימדים השתנו רק מעט עם צמיחה של סנטימטרים בודדים לגובה ולרוחב. גם המנוע לא הוחלף, והסילברדו ימשיך להיות משווק בישראל עם המנוע החזק ביותר בהיצע: 6.6 ליטר טורבו דיזל Duramax, עם הספק של 397 כ"ס ומומנט של 105.3 קג"מ.
במסגרת החידוש שעבר, קיבל הסילברדו תיבת הילוכים חדשה מתוצרת אליסון, עם 6 יחסי העברה והילוכי כוח. הגרסה המשווקת בישראל היא ה-2500, כאשר בהזמנה מיוחדת ניתן יהיה לרכוש גם את גרסת ה-3500 שמאפשרת משקל העמסה גדול יותר. כמו בעבר, הסילברדו משווק בגרסאות "קבינה וחצי" ו"דאבל קבינה", עם 5 או 6 מקומות ישיבה בשתיהן. כמו כן, בגרסה הקצרה יותר תוצע גם אפשרות להנעה אחורית, כאשר כל הגרסאות האחרות ישווקו עם הנעה כפולה. היצרנית טוענת לשיפור משמעותי בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים, אך לא מפרסמת נתוני צריכת דלק רשמיים.
שברולט סילברדו החדש יוצע ברמת אבזור גבוהה מבעבר, כאשר כל הגרסאות יצוידו במסך מולטימדיה עם דיבורית בלוטות' ומצלמת רוורס, ובנוסף תכלול מערכת השמע גם שליטה מההגה וחיבורי AUX ו-USB. בנוסף יוצעו בכל הגרסאות מערכת להתנעה מרחוק ומושב נהג עם כוונון חשמלי. גרסת ה-LTZ הבכירה תציע בנוסף גם חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראה נגד סנוור, מראות צד עם קיפול חשמלי, גלגל הגה מחומם, ריפודי עור, דוושות עם כוונון חשמלי וזכרונות לכוונון המושבים הקדמיים.
המחירים של גרסאות הבסיס עלו ב-5,000 שקל, כאשר יתר הגרסאות לא התייקרו.
המחירים (ללא מע"מ):שברולט סילברדו LT קבינה וחצי הנעה אחורית - 194,900 שקל
שברולט סילברדו LT קבינה וחצי הנעה כפולה - 209,900 שקל
שברולט סילברדו LTZ קבינה וחצי הנעה כפולה - 230,900 שקל
שברולט סילברדו LT קבינה כפולה הנעה כפולה - 224,900 שקל
שברולט סילברדו LTZ קבינה כפולה הנעה כפולה - 254,900 שקל
לדגמי שברולט בישראל -
שברולט פורסם לראשונה ב- 14.07.14
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות