תערוכת טוקיו ה-46 במספר צפויה להיפתח רק בסוף החודש הבא, אבל כמה טיזרים מסקרנים כבר פורסמו.
סובארו הודיעה כי תציג בתערוכה דור חדש לחלוטין לסובארו לבורג, משפחתית-סטיישן חזקה ומהנה שלא זכתה להצלחה בישראל, זאת לצד מהדורת פרידה למנוע המיתולוגי של ה-STI.
סובארו לבורג, משפחתית בתצורת סטיישן המבוססת על שלדת האימפרזה, הוצגה לראשונה ב-2014 וכעת זוכה לדור שני. מהתמונה החלקית שפורסמה ניתן להבין כי תצורת הסטיישן של הדור הקודם צפויה לקבל אופי ספורטיבי יותר, עם בליטות בקו המותניים וספוילר בולט מעל דלת תא המטען. המידע המלא צפוי להתפרסם לקראת פתיחת התערוכה.
חובבי הרכב ודאי יצטערו לשמוע כי סובארו תסיים את חייו של מנוע ה-EJ20, אחד ממנועי הבוקסר עטורי התהילה של סובארו. המנוע החל את דרכו בסובארו לגאסי כבר בשנת 1989, ועד לשנה הנוכחית שימש את סובארו STI (ביפן בלבד). במהלך השנים ציינה סובארו עם המנוע מספר זכיות במירוצי ה-WRC, מירוץ 24 השעות של הנורבורגרינג ועוד. בתערוכת טוקיו תציג סובארו את ה-STI בגרסת "EJ20 Final Edition", שתהיה האחרונה שתשתמש במנוע הותיק.
אצל
מאזדה גולת הכותרת צפויה להיות רכב חשמלי חדש לחלוטין - כאשר בשלב זה לא ברור מה תהיה תצורת המרכב ומה יהיו מאפייני הרכב.
פורסם לראשונה ב- 03.10.19
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות