הרבה שנים לא היה למאזדה שחקן בקטגוריית הג'יפונים. למעשה, מאז מאזדה טריביוט של תחילת המילניום, מאזדה לא השתתפה במלחמה על פלח השוק הצומח ביותר. היה ברור שהמצב הזה לא יכול להימשך זמן רב, לאור ההתעצמות של יונדאי – ואכן, מאזדה CX5 נועד בראש ובראשונה על מנת לצמצם את הפערים מול הקוריאניות. האם הוא מצליח במשימה שלו?
בחרו מאזדה CX5 מהשנתון הרצוי
מאזדה CX5 הוא התשובה של "דלק מוטורס" להשתלטות הקוריאנית על קטגוריית הג'יפונים. כמו כל רכב מתוצרת מאזדה, גם ה-CX5 הוא רכב מוצלח למדי שמציע כמה יתרונות ברורים ביחס למתחרים....
החל מ 177,900 ₪
מאזדה CX5 הוא רכב פנאי בגודל בינוני המתחרה בקטגוריית רוויית משתתפים. ה-CX5 לא מציע נתונים יוצאי דופן או יחידת הנעה ייחודית, אלא מתמקד בעיקר בתחומי החוויה - לנהג ולנוסעים....
מאזדה CX5 הוא המתחרה של החברה היפנית בקטגוריית הג'יפונים המתפתחת. הוא מציע יכולת ניהוג הגבוהה ואבזור רב. מנוע הבנזין לא עוצמתי באופן מיוחד כמו מנועי הטורבו או הדיזל של...
מאזדה CX5 הוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט בשנת 2011. הוא משתמש בשפת העיצוב "קודו" ובטכנולוגיית המנועים "סקיי-אקטיב".