אמנם, קטגוריית המשפחתיות איבדה בשנה החולפת את הבכורה לטובת הג'יפונים, אך עדיין מדובר בלב הפועם של שוק הרכב הישראלי. השקות של דגמים חדשים, כמו רנו גרנד קופה, הונדה סיוויק ויונדאי איוניק עוררו מחדש את השוק; התחרות על הלקוח התעצמה, ההיברידיות תפסו נפח משמעותי ואפילו בגזרת המחירים נרשמו כמה הפתעות.
אל המבחן התייצבו 5 דגמים חשובים, פופולאריים ומסקנים: יונדאי איוניק, סקודה אוקטביה, מאזדה 3, טויוטה קורולה ורנו גרנד קופה. הצטרפנו לתכנית הכלכלית של חדשות 2, בערוץ 12, ויצאנו למבחן השוואתי עם 5 המשפחתיות. פספסתם את השידור בטלויזיה? הכתבה המלאה לפניכם.
צפייה בתוכן iCar והתכנית הכלכלית: מבחן השוואתי למכוניות משפחתיות
חבל שאתם לא מתייחסים לאמינות של הרכב אלה רק לנוחות, גודל, ונוחות ושאר הדברים שמתגמדים אחרי שאתם תכנסו עם הצרפתיות למוסך...
חבל שישראלים לא מבינים כלום ברכבים ואחר כך בוכים למה הולך להם הגיר DSG אחרי שנתיים..
האירופאיות הכי מרשימות באולם התצוגה, והכי מרשימות בשנה שנתיים הראשונות. כיף לנסוע בהן, תחושה של איכות.
אבל הרכב יקר לתחזוקה, שותה כסף מהכיס, והכי גרוע מהכל- לא נותן תחושה שכשהוא יהיה בן 5- 6 אני אוכל לסמוך עליו ולהיות עם ראש שקט.
אם אני אקנה רכב כמו קורולה, מאזדה, או הונדה, אולי פחות אתרשם בסוכנות מהצליל של טריקת הדלת (כמו שהמגיש אמר על הסקודה ה"איכותית") אבל אני הרבה יותר אתרשם מזה שהרכב יסע ויהיה אמין כמו ביום הראשון, גם אחרי 10 שנים על הכביש. זאת איכות רבותי. לא צליל של דלת.
אני בהחלט מסכים עם התגובות כאן!
חברים בהחלט כדאי לשקול את נושא האמינות לפני הכל!! במדינה כמו שלנו שאנו משלמים המון המון המון על מוצר צריכה בסיסי כמו רכב, להתפנק על צליל טריקת דלת או על תאוצה מרשימה תודות לטורבו ותיבות ההילוכים רובוטיות כפולות המצמדים בהלט לא מומלץ!! מוכרים לנו רכבים שנותנים תחושת פרימיום במחיר של משפחתיות פשוטות...את הכסף הגדול עושים עלינו אחרי כן במוסך!!
ועל ירידת הערך המטורפת עוד לא התחלתי לדבר....
חוץ מהאמינות שזה מאד חשוב כמו שכתבו פה החכמים, תבדקו ביד 2 את המחיר אחרי 5 שנים או אפי 3 שנים ותבינו בדיוק מה עדיף
20000 רווח יכול לצאת לכם מהתגובה הזו