נמשך, ואם אתם עדיין לא בעניינים - עוד לא מאוחר להיכנס ל-Live Blog שלנו, ולהתעדכן על כל מה שקורה לנו איתה באופן שוטף.
בחודשים האחרונים נהגנו בה יותר מ-11,000 ק"מ, במהלכם שרפנו יותר מ-670 ליטר של בנזין - מה שהביא אותה לצריכה ממוצעת של 16.4 ק"מ לליטר. הנתון הכי טוב שמדדנו, בנסיעה רחוקה לדרום, עמד על 18.5 ק"מ לליטר - אך ההפתעה הגדולה שלנו היא בנתונים הנמוכים, שבשום שלב לא ירדו אל מתחת ל-14.2 ק"מ לליטר - גם כשנסענו עם 4 מבוגרים וציוד בעליות של מצפה רמון, וגם כשהסתובבנו במשך ימים ארוכים בפקקים של גוש דן.
מבחינת תקלות - עד כה נתקלנו בבעיה אחת, שהתרחשה במערכת המולטימדיה (בהתקנה מקומית). יום בהיר אחד המערכת התאפסה, ומאז סירבה לשמור בזכרון תחנות רדיו, וגם מערכת הניווט פסקה לפעול. התקלה תוקנה בזריזות באמצעות עדכון תוכנה שבוצע ב"גיל קאר", החברה שמתקינה עבור היבואן את המערכות.
מערכת הניווט חזרה לפעול בתוך זמן קצר / צילומים: דנה גורלנדבסרטון הנוכחי תוכלו להתרשם מהמרווח הפנימי של מיצובישי ספייס סטאר, ואולי תוכלו לענות לעצמכם על השאלה הכי מעניינת פה: האם זו מכונית מיני או שמא מדובר באמת בסופר מיני?
ובכן, המימדים החיצוניים שמים אותה בקצה העליון של קטגוריית המיני - אך תכנון פנימי חכם מאפשר לה להיות מרווחת כמו סופר מיני ממוצעת, ולהכיל בקלות שני כסאות בטיחות בספסל האחורי ואפילו ילד ביניהם. הסיבות לכך הם ספסל אחורי שטוח, דלתות כמעט ללא בליטות פנימה, ורצפה שטוחה לחלוטין. מה שקצת מקשה על השימושיות היומיומית עם ילדים זהו המפתח הצר יחסית של הדלתות.
תא המטען קטן יחסית, והוא מקביל בגודלו למכוניות מיני (גם כאן, מהקצה העליון של הקטגוריה - יונדאי i10 וקיה פיקנטו בעיקר). עגלת ילדים בגודל מלא, עם אמבטיה, לא הצלחנו להכניס - אך יש לנו התחושה כי עגלה עם גלגלים מעט יותר קטנים היתה נכנסת יחד עם האמבטיה הנלווית. אם אתם מסתדרים עם שלדת העגלה כשאליה מחובר הסלקל, הספייס סטאר בהחלט תספיק לכם. כך גם במקרה של שימוש בטיולון.
בתא המטען עצמו חסרים לנו ווים לשקיות סופר ותאים פנימיים, אך המפתח שלו גדול ונוח יחסית, והמבנה רבוע ושימושי. קניות מהסופר עם שקיות רבות יכנסו בלי בעיה, וגם מזוודה גדולה מאוד נכנסה פנימה יותר מפעם אחת.
גם בתקופה הקרובה נמשיך לנהוג לאורך אלפי קילומטרים נוספים, ולהביא לכם את כל העדכונים על מה שקורה לנו עם מיצובישי ספייס סטאר במסגרת ה- Live Blog.
ובחודש הבא - מתוכננת הפתעה מעניינת במסגרת המבחן ארוך הטווח שלנו...
לכל העדכונים - היכנסו ל-Live Blog
לדגמי מיצובישי בישראל -
מיצובישי
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות