דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי אאוטלנדר - מבחן

Getting your Trinity Audio player ready...


רצינו, באמת שרצינו לנסוע לצפון.
אנחנו אוהבים לטייל, לזרוק אוהל ושק שינה בתא המטען ובלי לתכנן הרבה להיזרק באיזה חוף.
אאוטלנדר של מיצובישי (דור שני) מתאים למשימה: הוא מאפשר שינוע של חמישה מבוגרים ושני ילדים. הוא בעל הנעה כפולה וניתן להגיע איתו יותר רחוק בדרך לא סלולה מסתם משפחתית ממוצעת.

אפרת: אז הבאת ג'יפ?
אייזיק: ג'יפ? בואי לא נגזים, אפילו הדייהטסו טריוס שלך יותר עביר מהאאוטלנדר הזה .
אפרת: מז'תומרת, אבל זה ג'יפ, לא?
אייזיק: אמנם, ניתן לשלב להנעה כפולה בעזרת הכפתור העגול שבין המושבים ואפילו לנעול את הדיפרנציאל המרכזי , ממש כמו בבקטריוס שלך, אבל זוויות מרכב , מרווח גחון מוגבל, צמיגי כביש בחתך נמוך ומהלכי מתלה קצרים יחסית לא יאפשרו התמודדות עם שטח אמיתי ולא שכחנו כמובן שאין לו הילוך כוח.

קטלוג הרכב של iCar - מיצובישי אאוטלנדר


טוב, בסוף לא נסענו צפונה, התבטל, אבל אנחנו ממש לא מהטיפוסים ה"כבדים", היו הפעם אילוצים, באמת!

אפרת: אתה יודע שהאאוטלנדר מרגיש גדול מבפנים, למרות שמבחוץ הוא לא נראה כזה גדול..
אייזיק: השוק רווי במתחרים לאאוטלנדר ; רכבי כביש שטח שחלקם עם 5+2 מושבים ברמות מחיר דומות יונדאי סנטה פה, ניסאן קשקאי +2 , שברולט קפטיבה וסיטרואן סי קרוסר.
אפרת: סיטרואן תקנה אתה...
אייזיק: אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.. את עם הדעות הקדומות, הרי הסיטרואן, כמו גם אחותה הפיג'ו 4007, זהות לחלוטין למיצובישי (!) ויוצאות מפס הייצור של מיצובישי ביפן.
אפרת: לא מעניין אותי..


למיצובישי הזו מנוע בנזין בן 2.4 ליטר משודך לתיבת הילוכים רציפה עם אפשרות לתפעול ידני.

אייזיק: הנה, תנסי את מנופי ההילוכים מאחורי ההגה, מאוד נוח.
אפרת: עוד פעם אני בשיעור נהיגה?
אייזיק: לא, רק רציתי להסביר לך שזו תיבה רציפה ללא "מדרגות" אלא מעבר חלק ורציף. יצרו כאן שישה יחסי העברה "מלאכותיים" על מנת לשוות לה תחושה של תיבה עם הילוכים  ש...
אפרת: הסברת לי את זה כבר.. תן לנהוג בשקט.
אייזיק: לא כייף איתך...
אבל תסכימי איתי שהתיבה הזו מאוד נעימה, הרכב מאיץ בצורה חלקה וליניארית ומגיב מיד לרצונותיו המשתנים של הנהג. בחו"ל אגב, האאוטלנדר מוצע עם תיבה רובוטית כפולת מצמד.


מיצובישי אאוטלנדר. שימושי ומתאים לטיולי משפחות

תשעה ק"מ לליטר מראה מחשב הדרך את הצריכה הממוצעת, אבל אנחנו נוהגים רגוע, מאוד רגוע, ..  בעצם, אפרת נוהגת..
שורת המושבים השלישית מכילה שני מושבים קטנים שמספקים את מידותיהם של ילדים ונבלעים לתוך רצפת תא המטען כשלא נדרש.
גם קיפול השורה השנייה נעשה במשיכת ידית פשוטה ובקלות רבה.


אייזיק: שימי לב לפתיחת דלת תא המטען- דלת עליונה ודלת תחתונה הנפתחת למטה- קל להעמיס ואפילו ניתן לשבת עליה בפיקניק.
אפרת: אהבתי.
100 ק"מ לשעה ומד הסל"ד מצביע על 2000 סל"ד שקטים ונינוחים.
אפרת: שקט פה.
אייזיק: אז הנה, הוסיפו כאן מערכת מולטימדיה (בתוספת תשלום) שבאה כסטנדרט בדגם היקר (LIMITED?) בכדי שלא יהיה משעמם. היא כוללת  מערכת הגברה איכותית, מערכת ניווט, DVD, מצלמה לנסיעה לאחור, יומן, טלפון ועוד. מאוד קל לתפעל אותה תודות לTOUCH SCREEN.
בנוסף מאובזר דגם הספורט בבקרת שיוט, בקרת אקלים, בקרת יציבות מושבי עור מחוממים עם כיוון חשמלי, גג שמש ועוד.


מיצובישי אאוטלנדר. תא נוסעים מאובזר למדי

אפרת:
מעצבן שלא שומעים את האיתות, הנה שוב שכחתי אותו פועל.
אייזיק: אפילו אני לא שמתי לב ששכחת אותו פועל ואני, מורה לנהיגה שכמוני, מאוד רגיש לאיתותי שווא.
מושבי עור רחבים, תנוחת ישיבה טובה (אם כי ההגה לא מתכוונן טלסקופית) ושדה ראיה טוב לפנים יוצרים ביחד עם הנדסת אנוש טובה, סביבת נהיגה נעימה , אם כי נשמעו ביקורות על שדה הראיה לאחור מכיוונה של הגברת.
אפרת: למרות המראות הגדולות, ומסך המצלמה לנסיעה לאחור, עדיין אני מתקשה לתמרן ברברס.
אייזיק: אז זו הסיבה שעלית כרגע על קצה המדרכה הזו?
אפרת: זהו, שאמרתי לך, לא רואים.


צמיגים בחתך 55 מולבשים על גלגלי 18 אינטש' , האאוטלנדר הוא חיית כביש, לא שטח. האחיזה גבוהה, תנודות המרכב מרוסנות וכלל לא מרגישים כמו ברכב שטח גבוה וגמלוני. גם נוחות הנסיעה טובה, כל עוד האספלט לא רעוע במיוחד.
מערכת בקרת יציבות וששה כריות אוויר הם בתפריט הבטיחות שמציע האאוטלנדר שקיבל ארבעה כוכבים במבחן הריסוק האירופאי
.



מיצובישי אאוטלנדר. חיית כביש

אפרת: האאוטלנדר, תמיד שבה את עייני בעיצוב הספורט- אלגנט שלו, עניין אותי מאוד איך הדבר הזה נוסע.
אייזיק: ובכן אפרת, מה גזר הדין? הקוראים במתח עצום.
אפרת: אין נקודות תורפה רציניות לדעתי, למעט העניין הזה עם השטח שאמרת.
אייזיק: ראית בעצמך, הוא לא הגיע רחוק בעומק השטח, טיולי שבילים ביער בן שמן וכדומה, בהחלט ניתן, אבל בזהירות, בלי אתגרים רציניים.
אפרת: אבל בכביש הוא מרשים, יתרון שבעת המושבים, תא נוסעים ושפע מקומות איחסון כמו גם אבזור ברמה גבוהה, יש אופציות מוצלחות יותר?
אייזיק: זול יותר משמעותית ונותן תמורה טובה הוא הקשקאי +2 למשל ואם מוותרים על 2 מושבים, ניסאן אקס –טרייל הוא בעל יכולות גבוהות יותר בקטגוריה הזו.
אפרת: אז מתי נוסעים לצפון, אייזיק?

לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי

פורסם לראשונה ב- 10.06.09

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה