"סע כבר, צריך עוד להגיע לשינקין לפני שיסגרו". מנועה של ה-207 מגרגר בצורה חביבה במהלך הנסיעה. כשמצליפים בו לעבור את קו ה-5000 סל"ד, הוא הופך לקולני במיוחד ומהדהד בתא הנוסעים. חבל: עם 120 סוסים חביבים, המנוע הזה מצוין וקשה למנוע ממנו לעלות בסל"ד. לו רק הייתה משודכת לו תיבת הילוכים טובה יותר, אזי יחידת הכוח הייתה מוגדרת כמעולה. לתיבת ההילוכים מסוג AL4 יש רק ארבעה יחסי העברה, ארוכים למדי בשביל החסכון. כשנוסעים בה במתינות, התיבה פועלת כשורה: התחלת הנסיעה החלטית למדי, שילוב ההילוכים חלק והורדת ההילוכים לפני עצירה מתבצעת בעדינות. אין תלונות. אך כשצריך ממנה קצת יותר, אז היא מתבלבלת. קיקדאון להילוך ראשון מתרחש לעיתים נדירות, אך כשהוא כבר קורה, הזעזוע המתלווה אליו ממש לא נעים. מדי פעם אני לא מתאפק ומעביר לפיקוד ידני, כדי להשתלט למחשב התיבה על העניינים. לא יפה מצידי.
פיג'ו 207 - נוסעים"אין תלונות, אני אשב פה במושב הנוסע בשקט". על הכביש, פיג'ו 207 חשה מהודקת ומעט קשיחה. כיול המיתלים משלב בולמי זעזועים קשיחים עם קפיצים רכים יותר, בהשוואה למתחרות הגרמניות הישירות . נוחות הנסיעה העירונית טובה, כאשר ה-207 מסננת יפה מאוד שיבושים קלים. מאידך, על שברים גדולים באספלט העירוני, ה-207 עלולה להגיע עד לסוף מהלך המתלה. בכל אופן, אין תלונות מצד דיקלה שבמושב הנוסע. בכבישים בינעירוניים, המיתלים הרכים יותר גורמים לתחושת נידנוד קלה בהשוואה לגרמניות הקשיחות והמרוסנות יותר, אך ללא פגיעה גדולה בתחושת הבטחון מאחורי ההגה. אפרופו הגה - הוא קליל מדי במהירות עירונית ולא מעביר את כל המידע שהוא צריך להעביר. התנהגות הכביש בטוחה ואחיזת הכביש גבוהה, תודות לצמיגים ברוחב שדגמי פיג'ו הקודמים הכירו רק בגרסאות הספורטיביות. בתקופות אחרות, כל פיג'ו קטנה הייתה סיבה למסיבה לחובבי ההגה. כיום, זהו כבר לא המצב. ה-207 אינה מכונית לחובבי הגה אדוקים.
פיג'ו 207 - מסכמים "מכונית חמודה. הייתי קונה כזו בשחור, עם סאנרוף". סדרות המאתיים ומשהו הקודמות של פיג'ו הצליחו היטב בארץ. הן שילבו שימושיות טובה עם מידות קטנות ובונוס בצורת הנאה מנהיגה, לאלו שידעו מה זה. כיום, ה-207 היא מכונית נוחה למדי, חביבה למראה, אך ללא אותו בונוס של פאן מוטורי. המגרעות בדמות יחידת כוח בינונית, ניהוג לא מספיק מהנה ותא נוסעים עם גימור בינוני מונעות ממנה לעמוד בפסגת הקטגוריה. האופי והתדמית הטובה של הדגמים הקודמים עושים עימה חסד בשוק כה צפוף ותחרותי. אם דיקלה הייתה קונה אחת כזו, כנראה שזה עושה את העבודה מספיק טוב.
לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו
פורסם לראשונה ב- 05.04.10
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות